تجلیل از خانواده‌های شهدای تدارکات سپاه استان سمنان

جمعی از خانواده‌های شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تقدیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، این تعداد از خانواده‌های معظم شهدا شب گذشته و در یادواره شهدای سرداران و 115 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تقدیر شدند.

 

مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم (عج) استان سمنان در این زمینه گفت: این یادواره در محل حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم (عج) استان سمنان ویژه پاسداران و بسیجیان برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه استان سمنان 115 شهید بخش تدارکات و پشتیبانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: این یادواره پس از نماز مغرب و عشاء روز گذشته تا پاسی از شب برگزار شد.

 

وی از حضور سرتیپ حسن رستگار پناه رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح در این یادواره خبر داد و افزود: خانواده شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نیز در این یادواره حضور داشتند.

 

دیابی با تأکید بر لزوم برگزاری یادواره‌های شهدا اذعان کرد: دشمنان کشور توانایی مقابله با ایران در جنگ نظامی را ندارند و رویکرد امروز آنان فرهنگی و اقتصادی است که باید از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با آنان استفاده کنیم.

 

وی روحیه شهادت‌طلبی را یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی ایران برجهان استکبار دانست و یادآور شد: حفظ و تقویت این روحیه می‌تواند زیرساخت‌های مقاومتی ایران را در مقابل توطئه‌های دشمنان محکم کند.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم (عج) استان سمنان از اجرای دعای ندبه در 6 صبح روز گذشته در حسینیه سپاه استان سمنان خبر داد و گفت: این مراسم هم‌زمان با پخش زنده از شبکه یک سیما و با حضور سعید حدادیان به‌عنوان مداح برگزار شد.

 

 

در یادواره سرداران و 115 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان، جمعی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران، بسیجیان و پاسداران و مردم ولایتمدار استان سمنان نیز در این مراسم گرامیداشت حضور داشتند و در پایان از جمعی از خانواده معزز شهدا با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام / ه


یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.