وزیر کشور خبر داد؛

استاندار باید توسعه نگر باشد

وزیر کشور گفت: یکی از ویژگی های مهم انتخاب استاندار، نگاه توسعه محور بخصوص در مباحث اقتصادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز شنبه در جلسه تودیع و معارفه استاندار فارس اظهار کرد: پیشنهاد به افشانی دادم که به وزارت کشور بیایید و او نیز قبول کرد زیرا به تجربه او نیازمند بودیم.

وی تصریح کرد: مشورت هایی داشتیم و افراد متعددی معرفی شدند و دست ما کامل باز بود که با توجه به ویژگی هایی که دولت دارد فرد مورد نظر انتخاب شود.

رحمانی فضلی اضافه کرد: بیشترین نزدیکی با رئیس جمهور و برنامه های دولت از جمله ویژگی های انتخاب استاندار بود اما این به طور کامل مد نظر نیست و باید همه مدیران حوزه اجرایی قرار می گیرند به همه نگاه کنند.

وی بیان کرد: استاندار باید توسعه نگر باشد و اولویت اول توسعه از نگاه ما موضوع اقتصاد است و استاندار نیز باید دارای چنین ویژگی باشد.

 

وزیر کشور تاکید کرد: امروز اقتصاد و به خصوص اقتصاد مقاومتی اولویت اول کشور است که در این راستا استانداران باید توانایی لازم را داشته باشند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: مقابله با آسیب های اجتماعی اولویت دیگر دولت است که در این راستا موضوع اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق و مناطق بحرانی مد نظر است که با اجتماعی کردن آن و حمایت های مردمی می توان موفق بود.

وی یادآور شد: سیاست داخلی موضوع مهمی است زیرا کشوری پویا و آماده توسعه هستیم که باید با تشکل مشارکت مردمی حرکت کنیم و باید با انسجام و وحدت مردمی حرکت کنیم.

وزیر کشور تاکید کرد: مشارکت مردم بسیار مهم است اما این مشارکت تنها در زمان انتخابات نیست که در این راستا تشکل ها باید برنامه ریزی درست داشت و در حوزه سیاسی هیچ حزبی در انتظار مجوز نیست و محدودیت سخنرانی سیاسی نداریم.

رحمانی فضلی افزود: هیچ ضرری از این جنبه نخواهیم کرد و هیچ مردم قانون مند و منسجم باشند منافع برای کشور بیشتر است که طی ۴ سال گذشته هیچ ضرری در فعال شدن احزاب و گروه ها ندیده ایم.

انتهای پیام/ن

جلسه تودیع و معارفه استاندار فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار