مدیر کل ثبت اسناد و املاک فارس خبر داد؛

صدور یک هزار و ۱۵۰ سند موقوفات فارس

یک هزار و ۱۵۰ سند مالکیت موقوفات در پنج ماه نخست امسال در استان فارس صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی اقبال مدیر کل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۵۰ سند موقوفات در پنج ماه نخست امسال در استان صادر شده است، گفت: اولویت ادارات ثبت بهره مندی از فناوری‌های نوین و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات به مراجعین بوده و تلاش داریم با جدیت هرچه بیشتر برنامه‌های مصوب سازمانی را دنبال نموده و با تثبیت مالکیت‌ها زمینه رضایت حداکثری جامعه را فراهم کنیم.

وی افزود: نظر به جایگاه عظیم وقف در آموزه‌های دینی و بنا بر وظیفه شرعی و تعهد موظف به تثبیت املاک و اراضی وقفی می‌باشیم.

اقبال بیان کرد: یکی از اولویت‌های این اداره کل تعامل بهینه با دستگاه‌های مرتبط جهت تثبیت مالکیت اشخاص و احقاق حقوق مردم است و در همین راستا پرسنل خدوم این اداره کل براساس عمل به تعهد از هیچ کوششی جهت حراست از حقوق موقوفات دریغ نمی‌نمایند و اولویت این اداره اجرایی، تعامل مطلوب با ادارات اوقاف و امور خیریه در زمینه سنددار نمودن این املاک است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس تصریح کرد: در سال‌های اخیر و به تبع جهش عظیم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جهت مکانیزه نمودن فرآیند‌های ارائه خدمات، اولویت ادارات ثبت بهره مندی از فناوری‌های نوین و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات به مراجعین بوده است.
انتهای پیام/ر

صدور سند موقوفات در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار