دبیر جشنواره گردو و مبل و منبت تویسرکان:

جشنواره ملی در تویسرکان نیازمند امکانات و حمایت مالی است

دبیر جشنواره گردو، فرش دستباف و صنایع مبل و منبت تویسرکان گفت: حامیان مالی جشنواره پشتیبانی‌های مورد نیاز برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره را انجام ندادند.

جشنواره ملی در تویسرکان نیازمند امکانات و حمایت مالی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود عزیزی دبیر جشنواره گردو، فرش دستباف و صنایع مبل و منبت تویسرکان با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم جشنواره‌ای در سطح ملی برگزار کنیم باید هزینه‌ها و برنامه‌های لازم برای آن را در سطح ملی در نظر بگیریم گفت: باید جاذبه‌های گردشگری شهرستان تویسرکان را به صورت ویژه و پررنگ‌تر به گردشگران و مخاطبان جشنواره معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا قرار بود نمایشگاه جانبی این جشنواره از 60 تا 70 غرفه برخوردار باشد، تصریح کرد: با توجه به محدودیت فضا و امکانات مالی در نهایت50 غرفه برای نمایشگاه در نظر گرفته شد که 11 غرفه به بخش صنعت و معدن، 16 غرفه به حوزه میراث فرهنگی و 18 غرفه به بخش کشاورزی و چند غرفه نیز به بخش‌های جنبی دیگر اختصاص یافت.

دبیر جشنواره گردو، فرش دستباف و صنایع مبل و منبت تویسرکان عزیزی افزود: تعداد عوامل اجرایی برگزار کننده این جشنواره نیز کافی نبود و به رغم تاکیدهای متعدد برخی دستگاه های اجرایی مرتبط با جشنواره آنگونه که انتظار می رفت به برگزاری بهتر این جشنواره کمک نکردند.

وی با تاکید بر اینکه به علارغم کم و کاستی‌هایی که وجود داشت، جشنواره گردو، فرش دستباف و صنایع مبل و منبت تویسرکان که برای اولین بار به این صورت برگزار می‌شد، قابل قبول و خوب ارزیابی می‌شود گفت: اکنون انبوهی از ایده‌ها و تجربه‌های مختلفی در دست داریم که می توانیم برای برگزاری هر چه بهتر و اثر گذارتر جشنواره های بعدی از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ص.ف

جشنواره های ملی نیاز به سرمایه گذاری دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.