نماینده مردم رزن در مجلس مطرح کرد:

همه روستا‌های رزن دارای تلفن ثابت هستند

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 126 روستای شهرستان رزن دارای تلفن ثابت است، گفت: آنتن دهی تلفن همراه  یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان رزن در حوزه مخابرات است.

همه روستا‌های رزن دارای تلفن ثابت هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های خدمات رسان در ازای ارائه خدمات به مردم پول دریافت می‌کنند، اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسان در ازای پول دریافتی از مردم باید تمام خدمات را به صورت مطلوب و کامل ارائه دهند.

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان رزن در حوزه مخابرات را عدم آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌ها و بعضی نقاط شهری دانست و ادامه داد: شرکت مخابرات و دیگر شرکت‌هایی که در حوزه مخابرات ارائه دهنده خدمات به مردم هستند، باید خدمات روز دنیا را در اختیار مردم قرار دهند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز گسترش اینترنت و فضای مجازی به عنوان یکی از شاخصه‌های پیشرفت در دنیا مطرح است، بیان کرد: عدم جابجایی تیر‌های مخابرات امروز در برخی روستا باعث کند شدن روند بهسازی در روستا‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام روستا‌های شهرستان رزن دارای تلفن ثابت هستند، ادامه داد: این اتفاق در کشور برای نخستین بار رخ داده و همه 126 روستای شهرستان رزن دارای تلفن ثابت است.

انتهای پیام/ص.ف

خودکفایی روستاها در تلفن ثابت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۰ تير ۱۳۹۷
سلام تلفن ثابت شهر قلعه قاضی شش سال است که خراب است ولی تاکنون هیچگونه اقدامی انجام نشده است