ممنوعیت تخلیه نخاله های ساختمانی در حریم جاده های برون شهری

رئیس پلیس راه ایلام از ممنوعیت تخلیه نخاله های ساختمانی در حریم جاده های برون شهری خبر داد.

ممنوعیت تخلیه نخاله های ساختمانی در حریم جاده های برون شهری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ رضا همتی زاده  گفت: برخی افراد به صورت پنهانی اقدام به تخلیه نخاله های ساختمانی و زباله ها در حریم جاده می نمایند که در صورت مشاهده با خودرو های متخلف برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه های موجود در ورودی و خروجی شهرها انباشته شدن نخاله های ساختمانی و زباله ها در حریم جاده های برون شهری است که باعث زشت شدن چهره ورودی شهرها می باشد که این امر سبب بروز مشکلاتی از قبیل تصادفات جاده ای و خسارات ناشی از آن برای دیگر رانندگان می شود.

همتی زاده  اظهارکرد : با تخلیه نخاله های ساختمانی و زباله ها در حاشیه شهرها و جاده ها زمینه برای بروز بیماری ها در محل زندگی مردم نیز فراهم می شود.

وی افزود: برابر ماده ۲۰۶ آیین نامه راهور ریختن شیشه، بطری، میخ، سیم، حلبی، مایعات لزج و چرب، نخاله های ساختمانی و زباله ها و مصالح ساختمانی، ایجاد موانع و به طور کلی هر عملی که باعث سد راه و ایجاد خطر و انحراف وسایل نقلیه از مسیر حرکت باشد برروی راه ها و شانه جاده ها و حریم قانونی آن ممنوع است.

رئیس پلیس راه ایلام عنوان کرد:گشت های پلیس در صورت مشاهده این موارد برابر کد ۲۰۵۸ به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال راننده وسیله تقلیه متخلف را اعمال قانون خواهد کرد.

انتهای پیام/ د

ممنوعیت تخلیه نخاله ها در حریم جاده ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.