رقابت های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین- چین 2017؛

تیم ایران با کسب 5 نشان در جایگاه سوم رقابت های جهانی ایستاد

با پایان یافتن مسابقات جهانی تیراندازی با کمان معلولین، تیم ایران در جایگاه سوم جهان قرار گرفت.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ایران با کسب 2 نشان طلا ( انفرادی ریکرو و تیمی کامپوند بانوان)، 2 نشان نقره ( تیمی کامپوند مردان و میکس کامپوند) و یک نشان برنز ( میکس ریکرو) موفق شد پس از چین و روسیه در جایگاه سوم مسابقات جهانی تیراندازی با کمان چین قرار گیرد.

تیم میزبان، چین، با 4 طلا، یک نقره و 2 برنز به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت و روسیه نیز با 2 طلا، 4 نقره و 3 برنز عنوان نایب قهرمانی این دور از مسابقات جهانی را به خود اختصاص داد.

تیم های انگلستان، ایتالیا، آمریکا، ترکیه، تایلند، برزیل،لهستان و ژاپن نیز به ترتیب در جایگاههای چهارم تا دهم این مسابقات قرار گرفتند.

تیم ایران با ترکیب هادی نوری، سمیه رحیمی قهدریجانی(اصفهان)، علی سینا منشاءزاده ، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی (کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی)، راضیه شیرمحمدی، زهرا دلخوش (خراسان رضوی)، غلامرضا رحیمی(خوزستان)، اصغر زارعی نژاد، پوریا جلالی پور (تهران) در رقابت های قهرمانی جهان حضور یافت.

مجید کهتری به عنوان سرمربی،جبرائیل عبادی، لیلا سخائی فر به عنوان مربی و مهرداد غلامی به عنوان کمک مربی، در این اعزام ملی پوشان را همراهی کرد و سعید اصغری گنجی نیز به عنوان مربی بدن ساز با تیم همراه بود و قاسم قاسمی نیز سرپرستی کاروان را بر عهده داشت.

رقابت های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین با حضور 245 کماندار از 40 کشور جهان از 22 شهریور ماه آغاز امروز، 26 شهریور ماه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار