استاندار اردبیل؛

واحد های تولیدی از تسهیلات کم بهره برخوردار می شوند

استاندار اردبیل گفت: دولت با ارایه تسهیلات کم بهره حمایت از واحد های تولیدی را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در چهل و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: یکی از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی نبود همکاری بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات بوده و ضروری است بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی تسریع کنند.

وی بیان کرد: وجود مشاور برای واحدهای تولیدی ضروری است و نبود مشاوران کارآزموده از مشکلات واحدهای تولیدی می باشد و در صورت وجود آن بسیاری از مسایل و مشکلات این واحدها از جمله با بانک ها قابل رفع می باشد.

استاندار اردبیل گفت: همچنانکه در قوه قضائیه وجود وکیل برای پرونده ها ضروری است در بنگاه های اقتصادی هم این امر باید مورد توجه باشد.

خدابخش تصریح کرد: هرچند گرفتن مشاور برای واحدهای تولیدی هزینه بر است اما هزینه های آن از محل کمک های فنی و اعتباری و از سوی سازمان برنامه و بودجه قابل پرداخت می باشد.

وی گفت: جوانان این استان می توانند بر روی برند سازی محصولات فعالیت داشته باشند و مهم تر از آن فرهنگ صادرات هم باید در این استان ارتقا یابد.

وی افزود: در حال حاضر فناوری کارخانه های استان قابل رقابت با دیگر کشورها نیست و دولت برای به روز کردن آن مشوق های لازم را در نظر گرفته که از جمله آن تقبل نصف سود بانکی از سوی دولت می باشد.

 

انتهای پیام/ح

بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی تسریع کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار