رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان خبر داد:

قهرمانی هندبالیست‌های جوان فلاورجانی در مسابقات کشوری

رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان گفت: تیم هیأت هندبال فلاورجان در مسابقات قهرمانی جوانان کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رحمان رئیسی  اظهار کرد: شهرستان فلاورجان با توجه به این‌که قهرمانان زیادی در عرصه ملی و جهانی دارد، می‌تواند قطب ورزش استان باشد.

وی با اشاره به قهرمانی تیم هندبال جوانان فلاورجان در مسابقات کشوری افزود: سال گذشته در همین دوره از مسابقات فلاورجان به مقام سوم رسیده بود اما امسال با وجود شرایط میزبانی تیم قائن استان خراسان جنوبی و استقبال بی‌نظیر تماشاگران در فینال تیم هندبال جوانان فلاورجان در این دوره از مسابقات به مقام قهرمانی رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان بیان کرد: فلاورجان قطب و مهد هندبال کشور است و امیدواریم با مساعدت و یاری مسؤولان، شاهد درخشش بیشتر جوانان شهرستان فلاورجان ملی قهرمانی باشیم.

هم‌چنین حسن‌علی ریاحی مربی تیم و رئیس هیأت هندبال شهرستان فلاورجان درباره نحوه برگزاری مسابقات تأکید کرد: این دوره از مسابقات با حضور 24 تیم از سراسر کشور در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: هم‌گروهی تیم هندبال جوانان فلاورجان در دور اول مسابقات با تیم زاهدان، مس کرمان، قزوین و مرودشت رقم خورد که پس از صعود از گروه در مرحله یک‌چهارم نهایی حریف تیم سرسخت نفت و گاز گچساران و پس‌ از آن تیم دهدشت شدیم و در فینال در مقابل با تیم میزبان به برتری رسیدیم.

رئیس هیأت هندبال فلاورجان در پایان گفت: با حضور 14 بازیکن در تمامی رده‌های مختلف هندبال نیاز به کمک و مساعدت بیشتری است چرا که می‌توان قطب هندبال کشور را فلاورجان نامید.

 

انتهای پیام/م

 

مسابقات  هندبال قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.