امام جمعه مشهد در جمع مداحان و ستایشگران اهل بیت؛

انقلاب نیاز به برنامه با بصیرت شما مداحان دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بصیرت در شناخت نوع نوکری سید الشهدا (ع) بسیار مهم است و این قیام و انقلاب نیاز به برنامه با بصیرت شما مداحان دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  آیت الله سید احمد علم الهدی در جمع مداحان و ستایشگران اهل بیت خراسان رضوی در دارالقرآن حرم مطهر امام رضا (ع) افزود:الان زمانی است که دشمنان امام حسین (ع) برای نوکران ایشان دام پهن کردند، چون میدانند این‌ها صاحب نفوذ در بین مردم هستند.

وی گفت:این در، دری است که اگر نوکرش باشی حسابی به شما می‌رسند پس نوکر باشید نه کارمند. اگر نوکر بودید ارباب همه چیز شما را اداره می‌کنند.

امام جمعه مشهد افزود:عده‌ای کارمند امام حسین (ع) هستند و برای شبی مثل عاشورا پاکت با مبلغ مشخص می‌خواهند، و کسی که برای مجلس نسبت به پولی که بدهند ارزیابی کند دیگر کارمند است نه نوکر امام حسین (ع).

آیت الله علم الهدی گفت:هرکاری را که میخواهید بکنید باید قبلش بسنجید که این کار شما با نوکری آقا سازگاری داشته باشد.

وی افزود: این دستگاه همه جا و همه مکان‌ها وجود دارد و الان این دستگاه در انقلابی که میوه دلش آن را بنا نهاد متبلور است و حال این جریان در این انقلاب به دست شما نوکوان امام حسین (ع) افتاده است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این باید برای شما یقین باشد که نوکر حضرت هستید و در این راه اخلاص خود را از دست ندهید.

انتهای پیام//ف. ج.

 

دیدار مداحان و ستایشگران اهل بیت خراسان رضوی با امام جمعه مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار