پیام استانداریزد به مناسبت برگزاری همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب

 استاندار یزد به مناسبت برگزاری همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب یزد، پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  استاندار یزد به مناسبت برگزاری همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب یزد، پیامی صادر کرد.

متن پیام  سید محمد میرمحمدی به شرح ذیل است:

هنربیانی است که می تواند یکی از مؤثرترین وسیله ابلاغ باشد و تا فراسوی دلها نفوذ کند و گویا هنر زبان محاوره دلها است هنرها خلاقیت، عشق و جوش و خروش و پویایی می آفرینند و بفرموده حضرت امام هنر باید صیقل دهنده اسلام ناب محمدی باشد و مگر اینطور نیست که ما اندیشه ها و مضامین و افکار و ایده هایمان را برای ماندگاری بهتر و بیشتر در هنر می ریزیم و مگر این نیست که هنر را برای تربیت و تعلیم و فرهنگ سازی بکار می بریم ؟

و اینجاست که هنرمندان در هر رشته و زمینه می توانند مؤثر باشند و بر صدر نشینند و با آفرینش های هنری همه را مجذوب فرهنگ ایرانی- اسلامی و فرزانگی های خود نمایند.

همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب در یزد که با همت موسسه فرهنگی هنری توسعه کمان هنر و همکاری ادارات کل ورزش و جوانان و امور اجتماعی استانداری دریزد برگزار شد رخدادی زیبا و ارزشمند در این راستا بود همایشی هنری با محوریت خانواده و ازدواج به مناسبت روز تکریم خانواده و چه کار فرهنگی گرانقدری که رخ داد و بی شک تاثیرات عمیق خود را خواهد داشت.

خانواده رکن اولیه، مهم و اساسی در سلامت اجتماعی و رشد و بلوغ و بالندگی یک جامعه است و نخستین نهاد خدایی و ارزشمندی است که اخلاق ، ارزش ها و بطورکلی فرهنگ و دین و زبان و آداب و رسوم را در یک فرد نهادینه می کند و هر چه این نهاد قوی تر و آمیخته با شئونات الهی باشد پایداری و داوم و تاثیرگذاری آن در جامعه بیشتر است و جامعه را از فساد و ابتذال دور می¬سازد و همکاری و مشارکت عمومی را فزونی می بخشد.

از اینکه این همایش در چهار محور پوستر، دیوارنگاری، طراحی جلد و کارت عروسی و با ایده های تکریم سالمندان خانواده و اوقات فراغت و سنت های پسندیده در امر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده کار زیبایی در راستای فرهنگ سازی نموده و از ظرفیت های هنرمندان کشور و استان در این طریق استفاده کرده است مایه مباهات و افتخار است و کاری است تحسین برانگیز و قابل تقدیر و اینجانب از همه هنرمندان و دست اندرکاران برگزاری این همایش کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم شاهد چاپ و نشر آثار ثمربخش آن باشیم.

انتهای پیام/ ی

همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.