آسایشی که آرامشی به دنبال ندارد

رئیس شعبه ششم دادگاه تجدیدنظر استان کرمان بر آرامش در زندگی توام با آسایش تاکید کرد وگفت:آسایش به تنهایی آرامش را در زندگی بدنبال نخواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام  محمد حسین صباحی افزود:سعی خانواده ها پس از ازدواج بیشتر بر فراهم کردن وسایل رفاهی زندگی برای کسب آسایش متمرکز است و کمتر به فکر کسب آرامش در زندگی می باشند.

وی هدف قرآن از تشکیل خانواده را آرامش اعلام کرد وافزود:جوانانی که قصد تشکیل خانواده دارند بایستی بیشتر هدف قرآنی که همانا آرامش است را تعقیب نمایند.واگر این هدف در زندگی پیاده شد چه بسا به آسایش نیز برسند.

این مقام قضائی با بیان اینکه هر آسایشی،آرامش نمی آورد،گفت:در سایه آرامش ،آسایش نیز فراهم خواهد شد

وی عنوان کرد:بهترین راه رسیدن به آرامش الگوپذیری از زندگی های موفق و دارای آرامش از جمله در راس آنها حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه(س) می باشند.

حجت الاسلام صباحی یاد خدا در وقت گرفتاری،آسایش،سلامتی،کسالت،دارایی ونداری را مهم دانست و افزود:طبق آیه قرآن،باذکر ونام خدا آرامش ایجاد خواهد شد.

وی وسوسه های شیطانی،تاکید بر واژه "دل به خواهی" و توجه به عرف های غلط و رایج در جامعه را از عوامل مهم در اختلافات ودعاوی خانوادگی برشمرد و افزود:این عوامل باعث اتخاذ تصمیمات غیر منطقی وعقلانی می شود.

رئیس شعبه ششم دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به عرف های غلط ورایج در جامعه اشاره کرد وافزود:مهریه های سنگین تضمین کننده یک زندگی موفق وپایدار نیست.

انتهای پیام/ی

مهریه های سنگین تضمین کننده یک زندگی موفق وپایدار نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار