نمایش خاک شیرین در جشنواره تئاتر یزد

نمایش خاک شیرین کاری از زمان ارکمان در قالب بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان 27 شهریور در پلاتو حوزه هنری یزد به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی جاورمسئول واحد هنرهای نمایشی این مرکز با بیان این مطلب گفت: نمایش خاک شیرین نوشته حامد مکملی به کارگردانی زمان ارکمان، محصولی از حوزه هنری یزد است که در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان حضور دارد.

جاور افزود: این نمایش صبح روز دوشنبه 27 شهریور از ساعت 10 صبح به مدت حدود یک ساعت در پلاتو حوزه هنری اجرا می‌شود.

وی گفت: موضوع این نمایش درباره دختری به نام شیرین است که به دنبال برادرش در میان شهدای گمنام تازه تفحص شده می‌گردد، او در این میان خاطرات گذشته‌اش را مرور می‌کند.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان ادامه داد: حمیدمحسناوی پور، مجتبی لاله زاری، ستاره توانگر و هدی ریاحی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

جاور که به عنوان مشاور در کنار کارگردان جوان خاک شیرین حضور دارد، در خصوص عوامل نمایش گفت: دستیارکارگردان: حسام افروز، طراح نور: احسان نیک محضر، منشی صحنه: زهرادهقان، مدیران صحنه: امیرحسین صادقیان و وحید عارفعلی، طراح لباس: فائزه فائزی، طراح پوستر و بروشور: محسن احمدی، طراح موسیقی و آهنگساز: حسین افروزگروه موسیقی؛ نوازنده گیتار: محمدامین خادم ، تار: محمدمهدی شریفی فرد، ویلون و کلارینت: علی دشتی زاده، آوا: مهسا دهقانی، عکاس: عزیزه شریفی، و مدیر روابط عمومی و هماهنگی: محمدرضا گلشن دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش خاک شیرین پیش از حضور در جشنواره بیست و ششم در پلاتو حوزه هنری به روی صحنه رفته بود.

داوری آثار بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان یزد بر عهده  عطاالله کوپال و هادی مرزبان از تهران و دکتر محمود دهقان‌هراتی از یزد است.

گفتنی است: هیات بازبینی جشنواره متشکل از صادق نصیری، محمدرضا امیرخانی و محمد محمد سیفی تعدادی از آثار را از میان ۱۲ اثر ارسالی برای شرکت در بخش مسابقه انتخاب کردند.

نشست تخصصی آسیب شناسی تئاتر یزد با حضور کوپال و جمعی از پیشکسوتان و کارشناسان و همچنین جلسات نقد و بررسی از برنامه‌های جنبی این جشنواره عنوان شده است.

بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان از ۲۵ تا ۲۷ شهریور در یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ی

اجرای نمایش خاک شیرین  در پلاتو حوزه هنری یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.