مدیرکل هواشناسی بوشهر خبر داد؛

رگبار باران و رعدوبرق در استان بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با هشدار در مورد وقوع رگبار باران و رعدوبرق در برخی مناطق استان بوشهر گفت: نسبت به وقوع سیلاب در برخی از نقاط استان هشدار داده می‌شود.

رگبار باران و رعدوبرق در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، طی امروز و دو روز آینده به ویژه طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد بسیار شدید و تندباد های لحظه ای در نیمه شرقی استان یعنی مناطقی از دشتستان، دشتی و جم و عسلویه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس نسبت به سیلابی شدن مسیل‌ها، آبراهه‌ها، دره‌های کوهستانی، رودخانه‌های فصلی و معابر عمومی در این مناطق هشدار داده می‌شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود سرعت وزش باد در هنگام وقوع ناپایداری های جوی به بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت برسد.

وی ادامه داد: از این رو توصیه می‌شود برای جلوگیری از هر گونه خسارات احتمالی از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیله‌ها و همچنین از قرارگیری در زیر درختان بلند اکیداً خودداری شود. باید با برنامه‌ریزی مناسب تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی اندیشیده شود.

انتهای پیام /پ

مراقب سیل باشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.