مسئول اورژانس دیر خبر داد؛

تقویت ناوگان اورژانس شهرستان دیر با آمبولانس‌های مجهز

بوشهر - مسئول اورژانس شهرستان دیر از تقویت ناوگان اورژانس ۱۱۵ با آمبولانس‌های مجهز به تجهیزات ICU و ست زایمان خبر داد.

تقویت ناوگان اورژانس شهرستان دیر با آمبولانس‌های مجهزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود حسینیان با تبریک روز ملی فوریت‌ پزشکی و اورژانس اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین برنامه‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر، جلب رضایت ارباب رجوع از طریق افزایش کیفیت خدمات و پاسخگویی بیشتر و بهتر به شهروندان است.

وی با تاکید بر مشتری مداری و حفظ ارزش و کرامت مردم و جوابگو بودن به آنان گفت: اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر به‌عنوان یکی از مـراکز خدمات فوریت‌های پزشکی، جلب رضایت ارباب رجوع را یکی از اهداف از پیش تعیین شده خود قرار داده است. اعتماد با جلب رضایت مراجعین تحقق می‌یابد که آن هم از طریق برخوردهای صمیمی و سازنده کارکنان با ارباب رجوع ممکن می‌شود.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر با اشاره به استقبال خوب مردم برای استفاده از خدمات اورژانس ۱۱۵، گفت: امکانات لازم برای تسریع در امداد رسانی و ارتقای کیفیت امداد رسانی همواره در دستور کار قرار دارد و در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است. تقویت ناوگان اورژانس ۱۱۵ با آمبولانس‌های مجهز به تجهیزات ICU و ست زایمان و همچنین افزایش تعداد آمبولانس‌ها و کادر فوریت‌های پزشکی از جمله مواردی است که در ارتقای کیفیت خدمات و امداد رسانی موثر بوده است.

انتهای پیام /پ

تقویت ناوگان اورژانس شهرستان دیر با آمبولانس‌های مجهز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.