مصاف خونه به خونه مازندران با فجر سیاسی شیراز

هفته پنجم مسابقات لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور فردا با دیدار تیم‌های فوتبال خونه به خونه مازندران و فجرسپاسی شیراز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، هفته پنجم مسابقات لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی با برگزاری ۹ مسابقه عصر فردا دوشنبه بیست و هفتم شهریور آغاز می‌شود که مصاف تیم‌های خونه به خونه مازندران و فجرسپاسی شیراز به عنوان شگفتی سازان مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی از دیدار‌های مهم این هفته لقب گرفته است.


تیم خونه به خونه مازندران از ساعت ۱۷ فردا در دیداری خانگی و در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل میزبان تیم ریشه دار فجر شهید سپاسی شیراز بوده و این دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پیروزی هفته گذشته هر دو تیم فجر و خونه به خونه در مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور به ترتیب برابر تیم لیگ برتری ذوب آهن اصفهان و راه آهن تهران، انگیزه‌های آنان را برای کسب ۳۳ امتیاز در این هفته بیشتر کرده است.


خونه به خونه مازندران در چهار بازی با هدایت جواد نکونام بازیکن و مربی سابق تیم ملی یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست کسب کرده و درمجموع در پایان هفته چهارم این مسابقات با ۵ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد. همچنین تیم فجر نیز تاکنون یک پیروزی وسه شکست کسب کرده و با ۳ امتیاز رده چهاردهم جدول هیجده تیمی این مسابقات را به خود اختصاص داده است.


همچنین تیم فوتبال نساجی مازندران، هفته گذشته با حذف تیم شگفتی ساز و صدرنشین لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فوتبال جام حذفی کشور، در هفته پنجم در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم شهرداری ماهشهر است. این تیم با هدایت مهدی پاشازاده در هفته چهارم در دربی مازندرانی‌ها تیم خونه به خونه بابل را شکست داده بود.


تیم‌های شهرداری ماهشهر و نساجی مازندران هرکدام با کسب ۹ امتیاز و بر حسب تفاضل گل کمتر به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند و با توجه به دیدار‌های حساس تیم‌های بالای جدول در این هفته، این دو تیم، در صورت کسب پیروزی این شانس را خواهند داشت تا خود را به بالای جدول بکشانند.


تیم‌های نساجی و خونه به خونه دو نماینده مازندران درمسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور هستند.


انتهای پیام/ع


دیدار شگفتی سازان جام حذفی در لیگ یک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار