با متخلفین افزایش قیمت اقلام مورد نیاز دانش آموزان برخورد می شود

در آستانه بازگشایی مدارس در استان ، با متخلفین افزایش غیر قانونی قیمت اقلام مورد نیاز دانش آموزان برخورد می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مسلمی مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام  این خبر گفت : همزمان با فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس ، طرح تشدید بازرسی بر بازار لوازم التحریر  تا 10 مهر ماه در استان  اجرا می شود.

 وی افزود: بازرسین استان در این مدت بر عرضه پوشاک ، لوازم التحریر ، کیف و کفش و سایر وسایل مورد نیاز دانش آموزان نظارت داشته و با هر گونه افزایش غیر قانونی قیمت ها برخورد می کنند.

مسلمی یادآور شد : بازرسین علاوه بر نظارت بر قیمت ها بر عرضه کالای قاچاق لوازم التحریر ، پوشاک و غیره نظارت می کنند و در صورت مشاهده موارد تخلف آن را پیگیری می نمایند.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این ایام عنوان کرد : نمایشگاه عرضه مسقیم کالای پوشاک و لوازم التحریر با عنوان نمایشگاه پوشاک و مد در نمایشگاه بین المللی کاسپین از 25 لغایت 31 شهریور برگزار می شود که تعدادی از بازرسین نیز در این نمایشگاه مستقر می باشند.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان افزود: از شهروندان  تقاضا می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، مراتب را به شماره 124 گزارش داده تا بازرسین در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ن

نظارت بر بازار لوازم التحریر در زنجان

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.