بازدید استاندار کرمان ازمجموعه هتل ۴ ستاره سیرجان

نماینده عالی دولت تدبیر و و امید در استان کرمان ضمن بازدید از روند پیشرفت عملیات احداث مجموعه تفریحی، گردشگری و اقامتی هتل 4 ستاره سیرجان، از پیشرفت این پروژه ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان پیش از ظهر یکشنبه در ادامه سفر یکروزه به شهرستان سیرجان، به اتفاق جمعی از مسئولین استان، از پروژه در حال احداث مجموعه اقامتی، تجاری و تفریحی هتل سیرجان بازدید کرد.
گردشگری از جمله ابزارهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است که این صنعت می تواند به عنوان موتور محرکه و پیشران برای خروج از رکود اقتصادی شهرها و روستاها عمل کند، در این راستا سرمایه گذاری در زمینه گردشگری می تواند در تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی بسیار نقش آفرین است.
با توجه به اینکه صنعت گردشگری از جکله بزرگترین و پربازده ترین فعالیت های اقتصادی در دنیاست که بالاترین میزان ارزش افزوده را ایجاد می کند و به طور مستقیم و غیرمستقیم سایر فعالیت های اقتصادی و فرهنگی را تحت تاثیر قرار می دهد، احداث هتل چهار ستاره سیرجان نه تنها لازم بلکه ضروری به نظر می رسد تا با اضافه شدن ظرفیت هتل مذکور به کل ظرفیت هتل های این منطقه، شاهد روند بهبود وضعیت گردشگری در منطقه سیرجان باشیم.
زمین مورد نظر جهت احداث پروژه مجموعه اقامتی، تجاری و تفریحی هتل سیرجان در محدوده بافت شهری و به شکل ذوزنقه با طول تقریبی 168 متر و عرض تقریبی 115 متر است که مساحت زمین برای احداث طرح 27 هزار و 128 متر مربع می باشد.
این پروژه تاکنون بیش از 55 درصد در حوزه سفتکاری پیشرفت فیزیکی داشته و براساس توافقنامه برای احداث این پروژه بیش از 200 میلیارد تومان برآورد شده است.
کلنگ این پروژه دو سال گذشته به زمین زده شد و تاکنون از برنامه زمانبندی جلوتر می باشد و پیش بینی می شود مرحله سفتکاری این پروژه تا سال آینده به اتمام رسیده و کل این مجموعه تا سال 1399 آماده بهره برداری باشد.
مجموعه تفریحی، گردشگری و اقامتی هتل 4 ستاره سیرجان با زیربنای تقریبی 66 هزار و 38 متر مربع شامل اتاق های مهمان، لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، سالن نمایشگاهی، بخش اداری، سرویس های بهداشتی که در 14 طبقه و در سالن ورزشی این مجموعه نیز استخر، سونا، جکوزی، سالن های بدنسازی، بولینگ و بیلیارد طراحی شده است.
همچنین در این مجموعه که برای 175 نفر به صورت مستقیم و 325 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می کند، تالاری ویژه جشن ها و اتاق عقد با ظرفیت 800 نفر و مرکز خرید شامل مجموعه واحدهای تجاری، هایپر مارکت، رستوران، کافی شاپ و پارکینگ با ظرفیت 661 واحد طراحی شده است.

شهرستان سیرجان با 17 هزار و 481 کیلومتر مربع مساحت در جنوب غربی استان کرمان و در تقاطع راه های شوسه آسفالته چهار استان فارس، کرمان، هرمزگان و یزد و در مسیر راه اصلی تهران-بندرعباس واقع شده که ویژگی بسیار مناسبی را بدست آورده است.

انتهای پیام/ی

بازدید استاندار کرمان از هتل در حال ساخت سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار