نایب رئیس شورای شهر اصفهان تأکید کرد:

ضرورت ارزیابی مراکز فرهنگی واگذار شده به بخش خصوصی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مراکزی که با مأموریت فرهنگی به بخش خصوصی واگذار شده‌اند باید مورد ارزیابی بیشتری قرار گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: استفاده حداکثری از امکانات یکی از اهداف واگذاری مراکز فرهنگی به بخش خصوصی است.

وی افزود: مراکزی که با مأموریت فرهنگی به بخش خصوصی واگذار شده‌اند باید مورد ارزیابی بیشتری قرار گیرند؛ همچنین چنانچه آن مجموعه ناکارآمد بود باید قرارداد فسخ و افراد توانمندی که قادر به بهره‌برداری صحیح و ارائه سرویس بهتر به شهروندان هستند، جایگزین شوند و یا اینکه تولیت آن به شهرداری بازگردد، به ویژه در مناطق نیم برخوردار که نیازمند به توجه ویژه هستند و چنانچه به درستی برنامه ریزی شود حتماً ‌مورد استقبال قرار بگیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای مثال هیچ توجیهی وجود ندارد که فرهنگ‌سرایی در ایام تابستان که پیک اوقات فراغت است و آن هم در نوبت صبح و مجموعه‌ای از امکانات تنها 8 نفر دانش‌آموز نهم در 2 کلاس داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه ورزش و استخر «نور» در شهر اصفهان حدود 5 سال است به اسارت تعمیرات رفته و مردم منطقه از این مجموعه محروم شده‌اند؛ با عنایت به بازدیدی که در نخستین برنامه شهرگردی در هفته گذشته از این مجموعه صورت گرفته مشاهدات حکایت از آن دارد که چنانچه اقدامی عاجل به جهت تأمین بودجه مورد نیاز و تسریع در عملیات عمرانی صورت نگیرد، احتمالاً سال‌های دیگری برای بهره‌برداری باید به انتظار نشست.

نصر اصفهانی در پایان اذعان داشت: قطعاً چنین شرایطی ظلمی آشکار و غیرقابل جبران بر اهالی منطقه غرب اصفهان که از حداقل امکانات محروم هستند، خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.