تا پایان سال جاری؛

۲۱ کلاس درس جدید در بخش کاکی احداث می‌شود

فرماندار دشتی گفت: تا پایان سال جاری ۲۱ کلاس درس جدید در بخش کاکی احداث می‌شود.

۲، ۱ کلاس درس جدید در بخش کاکی احداث می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو بعد از ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از دانش آموزان زیر هزار کنکور سراسری در بخش کاکی اظهار داشت: دانش آموزان این بخش همواره در عرصه مختلف تحصیلی و دانشگاهی موفقیت های تحصیلی کسب کرده اند و به حمد الله این موضوع در چند سال اخیر چشمگیر بوده است. ضرورت دارد برای ارتقاء تحصیلی این عزیزان زیرساخت های لازم را فراهم کنیم تا دانش آموزان شهرستان و بخش در سراسر کشور به خوبی افتخارآفرینی و درخشش لازم را داشته باشند. اجرای این طرح با تعامل و همدلی همه مسئولین استان اجرایی شد که امیدواریم این طرح تداوم داشته باشد تا شاهد افتخار آفرینی فرزندان این استان در سطح کشور باشیم.

مهرجو با بیان اینکه در چند سال اخیر با اقدامات صورت گرفته زیر ساخت های آموزشی شهرستان و بخش کاکی مطلوب شده است، گفت: در حال حاضر وضعیت فضاهای آموزشی بخش کاکی به نسبت گذشته مطلوب تر شده و تلاش داریم تا پایان سال بخش عمده ای از فضاهای فرسوده نوسازی ویا احداث شود. در چند سال اخیر ۲۰ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی بخش کاکی اختصاص داده شد و در کنار این اعتبارات امسال نیز ۲۸ میلیارد ریال نیز برای بازسازی و نوسازی فضاهای آموزشی اختصاص داده شد.

وی از احداث ۵۷ کلاس درس در سطح شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان سال ۵۷ کلاس درس با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال احداث می شود که از این تعداد ۲۱ کلاس درس معادل ۳۶ درصد در بخش کاکی احداث می شود.

انتهای پیام /پ

۲۱ کلاس درس جدید در بخش کاکی احداث می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.