رئيس پليس آگاهی استان اصفهان خبرداد:

افزايش 2 و نيم درصدی كشف سرقت خودرو در اصفهان

رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از افزايش دو و پنج درصدی كشف سرقت خودرو وپنج و دو درصدی كشف سرقت موتور سیکلت در پنج ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروي" اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در 6 ماهه سال جاری چهار باند سرقت خودرو و موتور سیکلت در استان منهدم و تعداد زیادی اموال مسروقه به همشهریان استرداد شد.

اين مقام انتظامي مبارزه با سرقت را يكي از اولويت هاي اصلي پليس آگاهي استان در سال 96 عنوان كرد واظهار داشت : سرقت از جمله جرايمي است كه باعث كاهش احساس امنيت دربين مردم مي شود اما پليس آگاهي استان توانسته با اقدامات موثر و مهم خود در زمينه دستگيري سارقان و انهدام باندهاي سرقت امنيت شایسته همشهریان عزیز را فراهم و احساس امنيت مردم را ارتقا ببخشد.

سرهنگ خسروی با اشاره به قدرت کشف و خنثی سازی بالای جرايم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان افزود: كنترل و رصد مجرمان و تردد آنها به استان زير ذره بين كارآگاهان قرار دارد و بسياري از اين باندها قبل از دست زدن به هرگونه عمل مجرمانه اي دستگير و تحويل قانون مي شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان با بیان اینکه ارزیابی های ما نشان می دهد بین 85 تا 90 درصد خودرو و موتور سیکلت های به سرقت رفته فاقد ایمنی لازم بوده اند، به عموم مردم توصیه کرد: هیچ گاه مدارک مالکیت خودرو را داخل خودرو جا نگذارید. در زمان پارک کردن خودرو یا موتور سیکلت خود برای مدتی طولانی، هر از چند گاهی به آن سر بزنید.قرار دادن وسایل با ارزش و قیمتی بر روی صندلی های خودرو یعنی تحریک سارقان به سرقت داخل خودرو.از بالا بودن شیشه ها اطمینان حاصل کنید.چنانچه موتور سیکلت خود را در محلی غیر از پارکینگ عمومی پارک می کنید حتماً با قفل و زنجیر به شی ثابت و محکم از قبیل نرده قفل کنید. از تجهیزات ایمنی مثل قفل پدال و دزدگیر برای خودرو استفاده کنید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.