همزمان با جشن سینمای کرمان؛

جشن متفاوت سینمایی در کرمان

مدیرعامل خانه هنر و فرهنگ کرمان گفت: همزمان با جشن سینمای کرمان که چهارشنبه در باغ شاهزاده ماهان برگزارمی شود از تلاشگران عرصه سینما وفرهنگ استان تجلیل می شود.

جشن متفاوت سینمایی در کرمانبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امیر عابدین پور در نشست خبری که در محل خانه فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد، گفت: این مجموعه در حوزه  آموزش ورود کرده و کارگاه های تخصصی در سینما، تئاتر، موسیقی با حضور اساتید برجسته کشور برای هنرمندان درنظر گرفته است.

وی تصریح کرد: برای نخستین دوره به مناسبت روز ملی سینما، عصر چهارشنبه جشنی در باغ شاهزاده ماهان برگزار خواهد شد و 500 نفر از اهالی فرهنگ و هنر و قشرهای مختلف مردم در این جشنواره حضور خواهند داشت.

مدیرعامل خانه هنر و فرهنگ کرمان با بیان اینکه این جشن به صورت رقابتی برگزار خواهد شد گفت: برای ارتقای سطح کیفی رقابت آثار برتر سه ساله هنرمندان استان کرمان در رشته های مختلف به هیات داوران ارائه شده و برترین ها انتخاب می شوند.

وی افزود: سه اثر برتر سینمایی، هفت اثر از تئاتر، بهترین خواننده پاپ، بهترین عکاس تئاتر و سینما، بهترین پوستر، و بهترین خبرنگار و منتقد شهر کرمان در این جشنواره معرفی شده و به آثار برتر هدایا، تندیس جشن و دیپلم افتخار اهدا می شود.

عابدین پور اظهار کرد: هیات داوران این جشنواره مهدی جعفری، علیرضا مهدی زاده، سکینه عرب نژاد، محمد اسلامی، امیر عابدین پور، سیدفواد توحیدی، مهدی جعفری، جلیل احمدی و آریانوش ماهری هستند.

وی گفت: این جشن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و حمایت فروشگاه زنجیره ای رفاه، جمعیت هلال احمر استان کرمان(طرح خادم) و مجموعه ماهان گشت کریمان برپا شده است.

همچنین در این آیین از پوستر و تندیس جشنواره و پوستر ویژه نکوداشت زنده یاد علی معلم رونمایی خواهد شد.

نخستین جشنواره خانه هنر و فرهنگ کرمان به مناسبت روز سینما در ساعت 19 و 30 دقیقه 29 شهریورماه 96 در محل باغ شاهزاده ماهان برگزار می شود و علاوه بر هنرمندان استانی، پنج هنرمند کشوری در این جشنواره حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

جشن سینمای کرمان در باغ شاهزاده ماهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
چه جشن های بی سرو صدا و بی نتیجه ای !! سینمای کرمان جشن واره زده شده یه عده مثلا اساتید و هنرجویان نور چشمی بارها و بارها و بارها در مراسمهای تکرای با همین عوامل اجرایی و داوران تکرای دورهمی های دوستانه شان را جشن میگیرند و هدایایی هم به پاس تقدیم هم میکنن .
آخرین اخبار