رئیس ستاد اجرایی مراسم شیرخوارگان حسینی در میامی ؛

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در میامی

همایش شیرخوارگان حسینی در ۴۰ منطقه شهرستان میامی برگزار می‌شود .

 برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در میامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدحسن رحیمی رئیس ستاد اجرایی مراسم شیرخوارگان حسینی در میامی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در میامی گفت: این همایش هم‌زمان با آغاز ماه محرم در 31 شهریورماه امسال برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه یک دهه از برگزاری این همایش ویژه کودکان پسر 6 ماهه در میامی می‌گذرد افزود: دهمین دوره مراسم شیرخوارگان حسینی در میامی در حسینیه اعظم این شهرستان برگزار می‌شود و از تمامی مادران دارای فرزند ذکور 6 ماهه برای مشارکت در این مراسم دعوت می‌شود.


رئیس ستاد اجرایی مراسم شیرخوارگان حسینی در میامی تصریح کرد: این همایش در 40 منطقه روستایی شهرستان میامی نیز به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.


وی با تأکید بر اینکه حضور عموم مردم در این همایش آزاد است افزود: همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم در میامی هم‌زمان با سراسر کشور رأس ساعت 8 صبح برگزار می‌شود.


رحیمی با اشاره به اینکه بالغ‌بر 300 لباس برای کودکان 6 ماهه دوخته‌شده است اظهار داشت: ترویج نهضت حسینی و پرورش کودکان شیرخواره در این نهضت از اهداف بلند برگزاری این همایش است.


انتهای پیام/ د


همایش شیرخوارگان حسینی در 40 منطقه از شهرستان میامی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.