فرماندار پلدختر؛

بازگشایی مدارس برای افزایش انگیزه دانش آموزان با رویکرد شور و نشاط انجام شود

فرماندار پلدختر گفت: بازگشایی مدارس برای افزایش انگیزه تحصیل بین دانش آموزان با رویکرد ایجاد شور و نشاط انجام شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نعمت‌الله دستیاری فرماندار پلدختر اظهارداشت: آموزش‌وپرورش زیربنای فرهنگ تعلیم و تربیت است و ایجاد یک محیط بانشاط برای دانش‌آموزانی که در آینده سکان و مدیریت امور کشور را به عهده دارند از دغدغه‌های همه مسئولان است.

وی افزود: آموزش و تربیت کردن دانش‌آموزانی خلاق، پرسشگر و متدین کار بسیار سنگینی است و برای این امر مهم نیاز است همه ادارات با آموزش‌وپرورش همکاری کنند.

وی گفت: رانندگانی که به مسیر آشنا هستند در این جلسه با مشخصات شناسایی و لیستی از آن‌ها تهیه شود تا دانش آموزان در حوزه امنیت مشکل نداشتهباشند و شهرداری شستشوی خیابان‌های منتهی به مدارس را در دستور کار قرار دهد.

فرماندار پلدختر اظهار داشت: همه ادارات موظف‌اند در امور مربوط به بازگشایی مدارس همکاری کنند و پای‌کار بیایند و مسئله را جدی بگیرند.

دستیاری افزود: به‌عنوان پیشنهاد چنانچه در سطح شهرستان سالی یک مدرسه پایلوت قرار گیرد می‌توان با تقسیم‌کار مسائل مهم زیباسازی، رنگ‌آمیزی در و دیوار و محیط مدرسه را انجام داد.

وی بر ضرورت شناساندن دستاورد‌های هفته دفاع مقدس برای دانش آموزان در مدارس تأکید کرد و گفت: مفاهیم ارزشمندی مانند دفاع مقدس، ایثار و شهادت که موجب بیمه کردن کشور ما شده را بین دانش آموزان ترویج داد.

دستیاری افزود: همکاری همه ادارات و بحث بازگشایی مدارس باید جدی گرفته شود، زیرا برای بازگشایی همزمان مدارس شهرستان نیازمند همکاری بیشتر ادارات و نهاد‌های با آموزش‌وپرورش است.

فرماندار پلدختر بابیان این‌که هفته دفاع مقدس فرصت ارزنده و مغتنمی برای مرور تاریخ جهاد و پایداری ملت ایران است، گفت: بحث دفاع مقدس مفاهیم ارزشمندی است و مفاهیم شهادت، چون چیزی که کشور ما را بیمه کردهاست بحث شهادت است و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید با جدیت از سوی مردم موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/م

بازگشایی مدارس و افزایش انگیزه دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.