حضور 6 هزار آموزش دهنده در آزمون توانمندسازی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان از حضور ۶ هزار آموزش دهنده مؤسسات که با سواد آموزی همکاری دارند در آزمون توانمند سازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسی شیخی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای ارتقا صلاحیت حرفه ای آموزش دهندگان سواد آموزی انجام شده گفت: از ۲۵ شهریورماه سال جاری تا ۱۰ مهرماه بالغ بر ۶ هزار نفر آموزش دهنده مؤسسات که با سواد آموزی همکاری دارند و در آزمون توانمند سازی شرکت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: تاریخ برگزاری آزمون بر روی سامانه جهاد دانشگاهی بارگزاری شده است و افراد متناسب با میزان آمادگی خود و شرایط جغرافیایی می توانند زمان، مکان و ساعت آزمون را در 4 شهرستان استان خوزستان انتخاب کنند.

شیخی هدف از برگزاری دوره توانمند سازی را کیفیت بخشی به فعالیت های سواد آموزی دانست و بیان داشت: آموزش دهنده ای می تواند با سواد آموزی همکاری نماید که گواهی ۱۲۶ ساعت دوره جهاد دانشگاه (توانمند سازی) را دریافت کرده باشد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان اذعان کرد: منبع اصلی آزمون محتوای فیلم ها و پاورپونیت های هر درس سواد آموزی بوده است که قبلا در قالب لوح فشرده برای مطالعه و دانش افزایی به آموزش دهندگان ارائه شده است.

انتهای پیام/گ

برگزاری آزمون توانمندسازی با حضور 6 هزار آموزش دهنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.