رئیس اداره ارشاد پلدختر:

نخستین جشنواره استانی شعر آتش به اختیار در پلدختر برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر گفت: نخستین جشنواره سراسری شعر آتش به اختیار شهریور ماه امسال در پلدختر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ غلامرضا محمودی رئیس اداره ارشاد پلدختر اظهار داشت: نخستین جشنواره سراسری شعر آتش به اختیار ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه امسال در پلدختر برگزار می‌شود.

وی افزود: اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی شعر آتش به اختیار روز دوشنبه ۲۷ شهریور در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر عنوان کرد: در فراخوان این جشنواره بیش از ۱۰۰ اثر از آثار هنری شعرای فرهیخته لرستان به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره شعر آتش به اختیار با همکاری سپاه ناحیه پلدختر و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود بیان کرد: پس از بررسی و دو مرحله داوری تعداد ۶ اثر به‌عنوان آثار برگزیده توسط هیئت‌داوران جشنواره انتخاب شدند.

محمودی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعداد‌های درخشان در هنر شعر و شاعری استان، ارتقا بخشیدن به شعر متعهد در فضای رقابتی سالم، تأکید بر هنر شاعری بر اساس فرمایشات مؤکد مقام معظم رهبری، رشد و ارتقای توانمندی شاعران و ارائه الگو‌های برتر از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/م

برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر آتش به اختیار در پلدختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.