961 واحد تولیدی استان سمنان متقاضی تسهیلات رونق تولید شدند

تاکنون 961 واحد تولیدی استان سمنان به منظور دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در هفتاد و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان با اعلام این خبر گفت : از 961 واحد تولیدی متقاضی تسهیلات ، تاکنون پرونده 345 واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 2 هزارو 720 میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده است.


وی با اشاره به دستور کار این جلسه افزود: در این نشست و با تصویب اعضای کارگروه ستاد رفع موانع تولید استان با پرداخت تسهیلات به 31 واحد صنعتی به ارزش 407 میلیارد ریال و 131 واحد کشاورزی به ارزش 235 میلیارد ریال موافقت و به بانکهای عامل معرفی شد.


رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این جلسه مشکلات بانکی و زیربنایی واحدهای تولیدی آریا نورد امیر ، کلران ، فولاد کویر دامغان و شاهرود ابتکار بررسی و درجهت رفع موانع پیش رو تصمیماتی اتخاد گردید.


بهروز اسودی با اشاره به اجرایی شدن 57 درصد مصوبات این کارگروه اظهار داشت: در هفتاد و شش جلسه قبلی کارگروه ، مشکلات 456 واحد تولیدی استان بررسی که در جهت رفع موانع تولید یک هزارو 117 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.


دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان ضمن بیان تحلیل فراوانی مصوبات این کارگروه تصریح کرد: از مجموع مصوبات قبلی ، 170 مورد مربوط به تامین مالی ، 343 مورد تسهیلات ، 197 مورد زیربنایی ، 165 مورد مالیات ، 114 مورد تامین اجتماعی و مابقی سایر است.


انتهای پیام / ه


پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.