مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت فارس خبر داد؛

واریز نخستین سود سهام عدالت هفته اول مهر

نخستین مرحله سود سهام عدالت تا هفته اول مهرماه امسال به حساب مشمولان این طرح واریز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ افشین انصاری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس گفت: میزان سود پرداختی در مرحله نخست و اینکه کدامیک از ۱۸ گروه مشمول سهام عدالت در اولویت دریافت هستند نیز تا هفته آتی مشخص می‌شود.

وی افزود: برآورد اولیه سازمان خصوصی سازی این است که میزان سود برای کسانی که یک میلیون تومان سهام دارند بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

انصاری ادامه داد: اگر فرد مشمول بدهی خود تا سقف یک میلیون تومان را به حساب سازمان خصوصی سازی واریز نکرده و حدود ۵۰۰ هزار تومان سهام در اختیار داشته باشد، حدود نیمی از این مبلغ را به عنوان سود دریافت خواهد کرد.

وی همچنین از افرادی که شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت اعلام نکرده اند خواست که با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir هرچه سریعتر نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس تصریح کرد: در بحث ثبت شماره شبا در هر خانواده هر تعداد که مشمول دریافت سهام عدالت هستند باید شماره شبای حساب بانکی که به نام خودشان است را وارد کنند و اینگونه نیست که شماره شبای سرپرست خانوار کافی باشد.

انصاری بیان کرد: وراث متوفیان مشمول سهام عدالت تنها تا پایان شهریورماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه سهام عدالت و وارد کردن مشخصات فردی، مبلغ باقیمانده برای تکمیل سهام ۱۰ میلیون ریالی را پرداخت کنند.

وی گفت: برای پرداخت سود سهام این دسته از مشمولان، باید فرایند قانونی مربوط به انحصار وراثت طی شده باشد.
انتهای پیام/ر

وراث متوفیان تا پایان شهریور برای تکمیل سهام فرصت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار