رئیس کل دادگستری استان؛

اعدام 5عنصر ناامنی در استان کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان از اجرای حکم اعدام 5نفر از عناصر و عوامل ناامنی وشرارت در استان کرمان طی چند روز گذشته خبر داد.

اعدام 5عنصر ناامنی در استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  یدالله موحد گفت:این افراد شرارت هایی از قبیل قتل عمد؛آدم ربایی؛سرقت مسلحانه وتیراندازی ایزایی در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده بودند. یدالله موحد در آئین تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان ریگان بیان داشت:امنیت مردم شوخی بردار نیست و دستگاه قضائی با قاطعیت با کسانی که مرتکب جرائم خشن می شوند و امنیت مردم را خدشه دار می کنند برخورد می نماید.

وی افزود:طی چندروز گذشته حکم اعدام 5نفر از عناصر و عوامل ناامنی در جنوب وشرق استان کرمان که از جهت اتهامات محاربه،شرارت،سرقت مسلحانه، آدم ربایی، قتل عمد محکومیت حاصل نموده پس از سیر مراحل و تشریفات قانونی در زندان و بعضا در ملاء عام به مرحله اجرا در آمده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برای گسترش عدالت،رفاه وایجاد امنیت پایدار شکل گرفته است، اظهار کرد:هدف ما ارائه خدمات قضائی با کیفیت در کوتاه ترین زمان به مردم شریف استان می باشد .

وی هدف از عزل ونصب ها را توسعه خدمات قضائی با کیفیت برشمرد .

رییس شورای قضائی استان کرمان بیان کرد:جای تاسف است که تمامی سازمان ها ونهاد های حقوق بشری غربی در قبال جنایات علیه مسلمانان مظلوم میانمار سکوت و چشم بر این جنایات بسته اند .

وی توجه مدیران قضايی به موضوع حقوق عامه را مهم دانست و افزود:یکی از وظایف مهم دستگاه قضائی مطالبه گری در حقوق عمومی است

انتهای پیام/ح

5عامل ناامنی استان مجازات شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار