بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 175)؛

از دانلود نرم‌افزار افزایش سرعت گوشی تا نرم‌افزار مترجم پرامکانات

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود Power Clean 2.9.6.4؛ بهینه ساز سریع، قدرتمند و کم حجم برای افزایش سرعت گوشی

احتمالا تجربه کرده باشید که پس از گذشت مدتی و نصب اپلیکیشنهای مختلف، سرعت سیستم عامل اندروید کاهش یافته و بعضا  تاخیرهایی در عملکرد آن مشاهده میشود. یکی از دلایل این امر انباشته شدن انبوهی از فایلهای غیر ضروری است که با اشغال بی‌مورد حافظه عملکرد سیستم را تحت‌الشعاع قرار داده و باعث افت سرعت میشوند.

با نصب این برنامه میتوانید براحتی این ایراد شایع را برطرف کرده و سرعت روزهای اولیه را به دستگاه اندرویدی خود بازگردانید. با استفاده از نرم افزار Power Clean که با وجود قدرت و سرعت بالا کم حجم ترین برنامه بهینه ساز اندروید است.

دانلود Battle of Warships 1.39 ؛ بازی نبرد کشتی‌های جنگی
بازی‌های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی Battle of Warships یک شبیه ساز جنگ دریایی است که در آن با کشتی‌های دیگر بر سر گنج رقابت می‌کنید.


دانلود Battle of Warships 1.39 بازی نبرد کشتی های جنگی
 
 

دانلود Ships of Battle Age of Pirates 1.47 ؛ بازی کشتی های دزدان دریایی
بازی‌های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی‌ها همواره تجربه‌ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی Ships of Battle Age of Pirates یک شبیه‌ساز جنگ دریایی است که در آن با کشتی‌های دیگر بر سر گنج رقابت می‌کنید.


دانلود Ships of Battle Age of Pirates 1.47 بازی کشتی های دزدان دریایی
 
 

دانلود Flowx v2.102 ؛ بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل

با آمدن فصل سرما، افراد به برنامه ای نیاز دارند که به آنها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Flowx در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.

دانلود Flowx v2.102 بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل
 
 

دانلود Instant Translate 3.2.2؛ مترجم فوری و پر امکانات

نرم افزار Instant Translate ابزاری برای ترجمه عبارات و کلمات است. این نرم افزار قادر است بیش از 90 زبان را شناسایی و ترجمه کند. از ویژگی های بارز این نرم افزار، تبدیل متن به گفتار است که با استفاده از دوربین گوشی خود می توانید متن ها را اسکن و ترجمه کنید و آنها را به صورت صوت دربیاورید.

Instant Translate
 
 

 دانلود Meteogram widget 1.9 ؛ کامل‌ترین نرم‌افزار پیش‌بینی وضع هوا 

با آمدن فصل سرما ، افراد به برنامه ای نیاز دارند که به آنها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Meteogram widget در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.

دانلود Meteogram widget 1.9 کاملترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا
 
 

دانلود Z Camera VIP 3.06 بهترین برنامه دوربین و گرفتن عکس سلفی
امروزه عکاسی و ثبت تصاویر برای کاربران گوشی های هوشمند بسیار مهم است. آنها ساعت ها وقت خود را به گرفتن عکس های سلفی از خودشان می‌کنند. نرم افزار Z Camera VIP ، نرم افزاری است که در گرفتن تصاویر سلفی به شما کمک می‌کند و با ارائه ایفکت های مناسب ، تصاویر سلفی شما را جذاب تر می‌کند.


دانلود Z Camera VIP 3.06 بهترین برنامه دوربین و گرفتن عکس سلفی ///////
 
 

دانلود Calls Blacklist PRO 3.1.42 نرم افزار مسدود کردن تماس ها و پیام ها
شاید تا به حال شده باشد که بخواهید شماره های مزاحم را به لیست سیاه خود اضافه کنید. این کار با نرم افزار Calls Blacklist PRO بسیار راحت و آسان و البته کاربردی خواهد بود. این نرم افزار شمارهای مزاحم شما را دریافت می‌کند و سپس دسترسی آنها را به گوشی شما مسدود می‌سازد.


دانلود Calls Blacklist PRO 3.1.42 نرم افزار مسدود کردن تماس ها و پیام ها
 
 

دانلود Internet Speed Test 2G, 3G, LTE, Wifi Premium 2.1.1 برنامه تست سرعت اینترنت
نرم افزار Internet Speed Test 2G, 3G, LTE, Wifi Premium برنامه ای قدرتمند برای محاسبه سرعت اینترنت گوشی هوشمند شماست و با استفاده از آن می‌توانید سرعت بسته اینترنتی که در اختیار دارید را تا بالاترین نقطه ممکن برای آن بسنجید و سقف سرعت اینترنت خود را بیابید.

دانلود Internet Speed Test 2G, 3G, LTE, Wifi Premium 2.1.1 برنامه تست سرعت اینترنت
 
 

دانلود G-Download Manager 1.0.33؛ دانلود منیجر حرفه ای اندروید

نرم افزار G-Download Manager یکی از برنامه های پرقدرت در زمینه دانلود فایل از فضای وب است. همانطور که می دانید با استفاده از نرم افزار های دانلود منیجر می توانید فایل ها را با سرعت بیشتری از وب دانلود کنید و در صورت قطع شدن اینترنت، در زمان دیگری به ادامه دانلود بپردازید و دیگر نیازی به شروع دوباره نیست. با استفاده از این نرم افزار می توانید علاوه بر ویژگی های ذکر شده، فایل های خود را مدیریت در زمان بندی دلخواه خود دانلود کنید. نرم افزار G-Download Manager بیش از 5 هزار بار دانلود شده و در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کرده است.

G-Download Manager
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
نادری
۱۲:۳۱ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
نرم افزارها بسیار عالی است با تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
نادری
۱۲:۳۱ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
نرم افزارها بسیار عالی است با تشکر از شما
آخرین اخبار