یادداشت؛

لذت باحسین بودن

عادات وگرفتاری زندگی روزمره هرچه که زیاد باشد، دربرابر محرم رنگ می بازد محرم یک دفعه تو را ازمیان تعلقات زندگی پای پرچم عشق می کشاند،در خیمه حقیقت جمع می کند تا باحق، یار حق ودر پی انتشار حقیقت باشی .

لذت باحسین بودن به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محرم ماه شکسته شدن تمام سیاست های منهای دیانت است محرم یعنی هیچ بهانه ای نمی تواند تو را از بودن با حسین منع کند کمی یار ،کمی اعتبار ،کمی آب وکودکان لب تشنه نمی تواند بهانه ای برای نشنیدن صدای هل من ناصر حسین شود .محرم یعنی درک این حقیقت قران که : ‌ "ای نبی تو ازجان مومنان به آنها اولی تر و سزاورتری " . آری ،حسین از همه چیز برای ما عزیزتر است .


محرم یعنی جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه وهمراه حسین باش . محرم یعنی از میان اینهمه جمیعت ملت ها اگر تنها ۷۲ نفر زیر علم حق جمع شوند ، رنگ نبازی و سست نشوی ، چرا که مهم این است که توحسینی و باحسین باشی درمقابلت جهانی از باطل باشد ، باشد .

محرم یعنی اقلیت حق ، به ازکثرت باطل ، محرم یعنی تنهایی باحسین بودن بهتر است از بودن با انبوه لشکریزید . محرم یعنی نمی شود حق را با هیچ چیز عوض کرد ، معامله کرد ویافروخت . محرم یعنی لذت بودن با حقیقت حسین می ارزد به همه چیز ، لذت تشنگی باحسین ، می ارزد بر بودن در کاخ آرزوهای یزید ـ 

محرم یعنی بودن با حق ، پس محرم یعنی زندگی حقیقت بشر

احمدملاشاهی

انتهای پیام/ع

محرم یعنی زندگی حقیقت بشر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.