نخستین رویداد استارت آپی در استان

اولین رویداد استارت آپی استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه یاسوج ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از همه‌ی فناوران و کارآفرینان استان گفت: هدف از برگزاری رویداد استارت آپ شناسایی، تقویت و حمایت ویژه از صاحبان ایده و فناوری و کمک به اشتغال آفرینی در استان است.


دکتر عبدالرسول پورانفرد افزود: این رویداد همزمان با هفته پژوهش از ۲۵ آذرماه تا پایان وقت اداری ۲۷ آذرماه سال جاری در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند حداکثر تا پایان وقت اداری ۳۰ آبان ماه سال جاری، فرم‌های ثبت نام را از لینک پورتال دانشگاه دانلود و تکمیل کرده و به ایمیل مرکز به آدرس roshd@yu.ac.ir ارسال کنند.


استارت تاپ،استارت آپ یا استارتاپ واژه‌ای است که در سال‌های اخیر در اخبار دنیای فناوری به کرات شاهد استفاده از آن در توصیف کمپانی‌های نوپایی هستیم که راهکارهای جدیدی را برای حل مشکلات و مسائل موجود در دنیای فناوری مطرح می‌کنند.


اما در تعریف استارت آپ گفته اند:بسیاری استارت آپ را فرهنگ نوینی برای اندیشه‌های نو و خلافیت برفراز ایده‌های موجود می‌دانند که هدف از آن برطرف کردن مشکلات موجود در نقاط کلیدی است که به عنوان پاشنه‌ی آشیل راه‌حل‌های موجود شناخته می شوند.


استارت آپ را یک تجارت نوپا در قالب یک کمپانی، شراکت یا سازمان موقت تعریف می‌کند که در پی ایجاد و راه‌اندازی یک مدل تجاری جدید در زمینه‌ی خاصی است.

انتهای پیام/د

استارت آپ را فرهنگ نوینی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.