آوایی:

جبهه و جنگ فرصتی برای نشان دادن چهره مدعیان حقوق بشر بود

وزیر دادگستری گفت:جبهه فرصتی برای رشد و خود باوری ملت و فرصتی برای نشان دادن خباثت افرادی که ادعای حقوق بشر داشتند، بود.

جبهه و جنگ فرصتی برای نشان دادن چهره مدعیان حقوق بشر بودبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛علیرضا آوایی وزیر دادگستری در همایش «دفاع از حق از جبهه تا محکمه» که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت:در عالمی که ما در آن زندگی می کنیم فرصتی برای رسیدن به عروج است.

وی گفت: افرادی که در جامعه  جایگاهی دارند از دیگران بیشتر در معرض آسیب و لغزش هستند.

وزیر دادگستری بیان کرد: در زمان دفاع مقدس واژه ای به نام مرگ در بین مردم معنی نداشت و مردم در شهر دزفول در شرایطی که عراق شهر را بمباران می کرد زندگی می کردند چرا که مردم جنگ را جدی نگرفته بودند.

آوایی گفت:جبهه فرصتی برای رشد و خود باوری ملت و فرصتی برای نشان دادن خباثت افرادی که ادعای حقوق بشر داشتند، بود، که در  طی این سالها کسی این افراد را محکوم نکرده بود.

وی تصریح کرد: جنگ و جبهه کوره ای پر حرارت برای نشان دادن میزان خلوص رزمندگان و صحنه امتحانی بود برای نشان دادن صبر کسانی که عزیزان خود را در جنگ از دست داده بود.

وزیر دادگستری افزود: در دیداری که با جانبازان قطع نخاعی در آسایشگاه داشتم آنها گفتند که اگر باز هم کشور به ما نیاز داشته باشد حتما در صحنه هستیم و آیا جوانمردی است که این جانبازان جلوی چشم ما باشند و ما کشور را غارت کنیم.

وزیر دادگستری گفت: در شرایطی که ما چند صد هزار شهید در کشور داریم به موقعیت و سمتی رسیده ایم و باید پاسخگوی آنها در قبال مسئولیت های خود باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار