سرقت خودروی آئودی در چند ثانیه + فیلم

سارق حرفه‌ای پس از بازدید اولیه ماشین مورد معامله، در لحظه ای که فروشنده از خودروی خود پیاده شده بود با یک دنده عقب سریع خودرو را به سرقت برد.

سارق حرفه ای در پوشش خریدار، ماشین آئودی  را مثل آب خوردن دزدید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سرقت یک خودوری آئودی A3 را توسط یک سارق حرفه ای به تصویر می‌کشد. این سارق که در نقش خریدار خودرو ظاهر شده بود در یک غافلگیری سریع موفق به سرقت این خودرو شد.

" نزیم موقال " 28 ساله صاحب این خودروی آئودی  به دلیل از دست دادن شغلش ماشینش را در یکی از سایت های فروش خودرو در انگلیس به قیمت 30 هزار یورو به فروش گذاشته بود. او پیشتر، مهندس مخابرات در یک شرکت مخابراتی  در بیرمنگهام انگلیس بود. نزیم  که حدود 18 ماه پیش این خودرو صفر را به قیمت 31.400 یورو  خریداری کرده بود به دلیل نیاز فوری  به پول مجبور شد آن را  به فروش بگذارد.

 در این ویدئو مشاهده می‌شود که  سارق پس از بازدید خودرو در حالی که از  صاحب آن درخواست  تست و  سوار شدن به آن  را کرده بود، ناگهان به پشت صندلی راننده پریده و با یک دنده عقب ماشین را به سرقت برد.  سارق  برای  فریب راننده و دور کردن او از خود ابتدا اقدام به بالا بردن کاپوت جلوی خودرو کرد. صاحب خودرو که متوجه سرقت ماشینش شد  تلاش کرد  با دویدن به دنبال آن و  حتی قرار گرفتن در مقابل خودرو مانع فرار سارق شود اما موفق به این کار نشد.

 این سرقت در ساعت 4.15  بعدازظهر روز دوشنبه در منطقه " وست میدلند " انگلیس رخ داد. پلیس وست میدلند جستجوهای خود را برای دستگیری این سارق حرفه ای آغاز کرده است.

انتهای پیام/

نقشه عجیب سارق حرفه ای برای سرقت خودوری آئودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۱۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
از پراید هم راحتتر بود