به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

برگزاری یادواره شهدای شهرستان چادگان

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای شهرستان چادگان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن اسکندری امروز در یادواره شهدای شهرستان چادگان اظهار کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس ایمان و تقوای جسمی و روحی بود که به نیروهای اسلام کمک کرد تا در نبرد با دشمنان پیروز شوند.

وی افزود: ویژگی‌های پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ علیه دشمنان اسلام اطاعت از رهبری و امدادهای غیبی و شوق شهادت طلبی بود.

امام جمعه بوئین میاندشت بیان داشت: ماه محرم ماه خودسازی است که انتظار داریم اولیای فرزندان خود را با زندگی ائمه اطهار و ابا عبدالله حسین(ع) بیشتر آشنا کنند و بدانند امام حسین برای اسلام، نماز، عفاف و حجاب مبارزه و شهید شد.

وی عنوان کرد: شهادت محسن حججی و استقبال بی‌نظیر از پیکر بی‌سر آن توسط مردم ایران نشان از افتخارآمیز بودن این شهید در برابر دشمنان اسلام بود که سرش را داد ولی بر ایمانش استوار بود.

وی عنوان کرد: ما هر چه داریم از شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان است که با شهادتشان اسلام را آبیاری کردند و در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام ایستادند و اسلام را زنده کردند.

اسکندری اظهار داشت: به کدامین گناه مسلمانان یمن، سوریه و کشورهای دیگر مسلمان به خاک و خون کشیده و آواره شده‌اند، آیا سران کشورهای اسلامی باید ساکت باشند و شاهد آوارگی مسلمانان باشند نباید در برابر زورگویی‌های آنان بایستند، تا کی ما باید شاهد چنین صحنه‌های دل‌خراش باشیم.

گفتنی است به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای 165 شهید شهرستان چادگان با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسؤولان شهرستان، هیأت‌های عزاداری، مردم و نیروهای نظامی و انتظامی در محل شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

یادواره شهدای شهرستان چادگان برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار