علت احضار ملی پوش دوومیدانی به کمیته انضباطی مشخص شد

رئیس فدراسیون دو و میدانی علت احضار تفتیان به کمیته انضباطی را توضیح داد.

 به گزارش خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید کیهانی درباره احضار حسن تفتیان به کمیته انضباطی فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: تفتیان به عنوان یکی از چهره های شاخص دو و میدانی ایران که در ماده ۱۰۰ متر رقابت های قهرمانی آسیا و ۶۰ متر بازی های داخل سالن مقام های ارزشمندی کسب کرد برای فدراسیون دو و میدانی و جامعه ورزش اهمیت زیادی دارد اما او پس از حضور در ترکمنستان اعلام کرد افتخاراتش حاصل تلاش های فردی است و فدراسیون حمایتی از او به عمل نیاورده است.

او ادامه داد: این امر به فدراسیون تلنگر زد که جذب اونتانون گای فرانسوی، پرداخت هزینه های این مربی به یورو، اعزام تفتیان به فرانسه و برپایی اردوی چهار ماهه در تهران و مشهد چه تاثیری دارد. شاید نقایصی در برنامه های فدراسیون برای تفتیان وجود داشته است و به همین دلیل او طبق دعوت سازمان تیم های ملی باید در کمیته انضباطی حضور یابد و توضیح دهد منظورش از حمایت نکردن فدراسیون دوومیدانی چیست؟

رئیس  فدراسیون دو و میدانی در پایان خاطرنشان کرد: شاید توضیحات تفتیان ، اعضای سازمان تیم های ملی را قانع کند و مشکلاتی که او مطرح کرده است، رفع شود. در غیر این صورت شک نکنید به تفتیان به صورت جدی تذکر می دهیم. از بودجه بیت المال برای این دونده هزینه شده است و  او نباید قدرناشناس باشد.تمام امکاناتی که در توان فدراسیون بود در اختیار تفتیان قرار دادیم و او هم بهترین نتایج را گرفت.

انتهای پیام/
 

اظهارات رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره احضار تفتیان به کمیته انضباطی 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار