نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت؛

تخصیص تنها ۲ درصد از اعتبارات عمرانی کشور

تا به امروز دولت تنها ۲ درصد از بودجه عمرانی سال ۹۶ کشور را تخصیص داده و این در حالی است که باید تاکنون ۵۰ درصد آن تخصیص می‌یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سید هادی بهادری با اشاره به تخصیص نیافتن اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه به میزان کافی توسط دولت در سال 95 اظهار کرد:هیچ‌کدام از اعتباراتی که باید از سوی دولت برای احیای دریاچه ارومیه در سال 95 تخصیص می‌یافت محقق نشده است.

وی افزود: تنها 25 درصد از کل اعتبارات این ستاد توسط دولت تخصیص داده شده و این موضوع مشکلات بسیاری را ازجمله تعطیلی و توقف پروژه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه ایجاد کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فقدان بودجه در دولت بیان کرد: وقتی با دوستان خود در دولت دراین‌ارتباط صحبت می‌کنیم آن‌ها می‌گویند که دولت بودجه ندارد چراکه بودجه جاری کشور افزایش یافته و به‌این‌ترتیب برای بودجه عمرانی دیگر اعتباری باقی نمانده است.

وی در مورد تخصیص بسیار اندک بودجه عمرانی کشور در سال 96 اظهار داشت: امروز پس از گذشت نیمی از سال 96 متأسفانه از کل بودجه عمرانی کشور فقط 2 درصد آن تخصیصداده شده و این در حالی است که باید تا به امروز 50 درصد از اعتبارات عمرانی تخصیصمی‌یافت.

بهادری افزود: این موضوع نشان‌دهنده آن است که 98 درصد از درآمدهای حاصل از فروش نفت و اخذ مالیات صرف پرداخت حقوق کارمندان دولت و بودجه جاری کشور شده و تنها 2درصد از آن برای بودجه‌های عمرانی کشور در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ب

 

دولت تنها ۲ درصد از اعتبارات عمرانی کشور را  تخصیص داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.