فخرالدینی: شکایت به AFC سریع‌ترین راه وصول مطالباتم از نفت است

مدافع سابق تیم فوتبال نفت تهران گفت: مسئولان باشگاه نفت به تعهداتشان عمل نکردند و من هم تصمیم گرفتم با شکایت به AFC مطالباتم را دریافت کنم.

فخرالدینی: شکایت به AFC سریع‌ترین راه وصول مطالباتم از نفت استمیلاد فخرالدینی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شکایتش از باشگاه نفت تهران به AFC اظهار داشت: زمانیکه فصل گذشته با نفت تهران قرارداد بستم، مالک و مدیرعامل باشگاه اعلام کردند سقف قرارداد این تیم از مبلغ قرارداد سال آخر من با استقلال کمتر است، اما آن‌ها قول دادند کل این پول را تا قبل از نوروز ۹۶ پرداخت کنند و من هم به دلیل حضور علی دایی در نفت با این شرایط موافقت کردم.

او ادامه داد: با وجود اینکه من یکی از بهترین بازیکنان نفت در فصل گذشته بودم و با این تیم به قهرمانی جام حذفی رسیدم، اما مسئولان باشگاه به تعهداتشان عمل نکردند و من هم تصمیم گرفتم به AFC شکایت کنم چراکه بهترین و سریع‌ترین راه برای وصول مطالباتم این کار بود. با توجه به اینکه از قراردادم با نفتی‌ها کم کردم باید زودتر به حقم برسم.

فخرالدینی افزود: باشگاه نفت تهران حدود ۴۰۰ میلیون به من بدهکار است و طبق اعلام AFC یک ماه فرصت دارد، برای جلوگیری از باطل شدن مجوز حرفه ایش این پول را پرداخت کند. تاکنون با مالک جدید باشگاه نفت صحبت نکرده ام، اما به زودی برای مذاکره با جهانیان به تهران می‌آیم و امیدوارم او مشکل مرا رفع کند.

مدافع گسترش فولاد تبریز درباره انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: مالک و مدیرعامل باشگاه به تغییر و تحول روی نیمکت سرمربیگری گسترش فولاد و انتخاب سرمربی با سطح فنی بالا علاقه زیادی داشتند. فیروز کریمی جزء فنی‌ترین مربیان ایران است و کار کردن با او هم سخت است و هم آسان. در کل بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب تیم فیروز کریمی باید کیفیت بالایی داشته باشند.

انتهای پیام/

شکایت میلاد فخرالدینی از نفت تهران به AFC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۲۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
فیفا تحویل بگیرشکایته که ازایران داره میاد کریمی .بازیکنان تراکتورووو
آخرین اخبار