دانشگاه تهران برگزار می‌کند؛

تقدیر از پژوهش‌گران برتر در جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران

بیست و ششمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و طی آن از پژوهش‌گران برتر تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بیست و ششمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران آذر ماه امسال همزمان با هفته ملی پژوهش و فناوری برگزار می‌شود.

در این جشنواره از اساتید، هیئت علمی‌ها، پژوهش‌گران برتر، پژوهش‌گر پیشکسوت نمونه، پژوهش‌گر برجسته و نمونه، پژوهش‌گر جوان نمونه، طرح‌های کاربردی و بنیادی نمونه، دستاورد پژوهشی ویژه، دانشجوی پژوهش‌گر نمونه، پایان نامه‌ها و رساله‌های دکترا، کارشناسان پژوهشی نمونه، فناور نمونه و یکی از کتابخانه‌های برتر دانشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد.

شایان ذکر است که تمامی این افراد و پژوهش گران و رساله‌های دکترا و پایان نامه‌ها از درون خود دانشگاه تهران انتخاب می‌شوند و دیگر دانشگاه‌های کشور در این جشنواره حضور نخواهند داشت.

معیار انتخاب برترین پژوهشگران و هیئت علمی برجسته و نمونه به این صورت است که بر اساس امتیازی که مقالات و پژوهش‌های ثبت شده شان در سامانه مدیریت اطلاعات و پژوهش و فناوری دانشگاه تهران می‌گیرند؛ انتخاب خواهند شد، اما دانشجویانی که مقالاتشان در سایت ثبت نشده باید اطلاعات پژوهشی خود را به سامانه http://research.ut.ac.ir بفرستند تا مدارک آن‌ها در واحد‌ها و پردیس‌های دانشگاه بررسی و سپس به دانشگاه فرستاده شود تا در کمیسیون و کمیته تخصصی مورد نظر جشنواره بررسی شود.


انتهای پیام/

برگزاری بیست و ششمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار