اینستاگردی؛

تصویری خاص از کامران نجف زاده + عکس

نجف‌زاده با اشتراک تصویری جالب در اینستاگرام خود، گریزی به سالهای کودکیش زده و از خاطرات آن سالها می‌گوید.

تصویری خاص از کامران نجف زاده + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حالا دیگر کمتر کسی است که  صدا و تصویر کامران نجف‌‌زاده را از بخش‌های مختلف خبری صدا و سیما ندیده و نشنیده باشد، خبرنگار نام‌آشنایی که گزارش‌های متفاوت مردمی و اجتماعی او همواره مخاطبان بسیاری داشته است.

او فارغ التحصیل رشته کشاورزی است، از 18 سالگی کار در مطبوعات را آغاز کرد و در ادامه مسیر کاریش به سمت نویسندگی، گویندگی و تدریس مباحث خبرنگاری رفت.

سال 88 نجف‌زاده به عنوان خبرنگار به پاریس  اعزام شد اما بعد از یکسال، به اتهام تهیه گزارش‌های مضر برای فرانسه، از آنجا اخراج شد. حالا او چند سالی است که به آمریکا رفته و مشغول  رصد وقایع داخلی این کشور است.

نجف‌زاده در کنار فعالیت‌های خبریش، دستی هم در فضای مجازی دارد، صفحه اینستاگرامی که هر چند یکبار بروز می‌شود. در این خبر سری به صفحه نجف‌زاده زدیم؛ تصویری جالب از سالهای کودکی نجف‌زاده و خاطره بازی او با آن سالها.

کامران نجف‌زاده در اینستاگرام خود نوشت: " این منم.سی و چند سال پیش .دقیقا خاطرم هست چه كسی صدایم كرد دست نزن! ...پایان هیجان لمس لزج لیز خوردن ماهی قرمز؛حتی اگر هنوز حس در دست گرفتن سوژه، مصاحبه یا یك خبر فریبم دهد.اما اینجوری هم ماهی قرمزها اذیت می شوند هم می دانی كه ماهی قرمز ها میكروبی، ویروسی، قارچی چیزی دارند.بهتر است كم كم تاب بیاورم و دستش نزنم كه برای خودش برقصد. از دور نگاه می كنم به تو.تو خواستی لمسش كن ".

تصویری خاص از کامران نجف زاده + عکس

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار