پرو، آرژانتین و فیفا را متهم به تبانی کرد

یک روزنامه پرویی در آستانه دیدار حساس آرژانتین و پرو مدعی شد فیفا مایل است به جای پرو، آرژانتین به جام جهانی روسیه راه یابد.

 

به گزارش خبرنگاردنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در چارچوب بازی های انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی تیم های آرژانتین و پرو در دیداری حساس پنج شنبه شب به وقت بوینس آیرس رو در روی هم قرار خواهند گرفت.


در آستانه این دیدار حساس روزنامه "تودو اسپورت" پرو با اشاره به سفر رئیس فیفا به آرژانتین ،مدعی شد فیفا مایل است آرژانتین به جام جهانی 2018 راه یابد ،نه پرو.

پرو، آرژانتین و فیفا را متهم به تبانی کرد
این نشریه امروز تیتر «سرقت» را بر روی جلد اصلی خود درج کرد تا به این ترتیب در فاصله یک روز مانده به آغاز مسابقه،نسبت به سفر جیانی اینفانتینو فیفا به آرژانتین و ملاقات با ادواردو دومینگز (رئیس کنمبول) و کلودیو تاپیا رئیس فدراسیون آرژانتین ،اعتراض کند.

 


تودو اسپورت با درج تصویری از لیونل مسی و دیگر سرانی که از آنها نام برده شد ادعا کرد که این سه نفر با هم توافق کرده اند که نتیجه بازی به نفع آرژانتین رقم بزنند.این نشریه به صراحت نوشت رئیس فیفا،کنمبول و فدراسیون فوتبال آرژانتین توافق کرده اند که (نتیجه) بازی را فردا از ما بدزند.»

گفتنی است ، در حال حاضر در فاصله دو بازی باقیمانده به پایان بازی های انتخابی، پرو در رده چهارم و آرژانتین در رتبه پنجم ایستاده است. تیم چهارم به طور مستقیم راهی روسیه می شود و تیم پنجم به پلی آف می رود.


انتهای پیام/

تبانی فیفا با آرژانتین در راه جام جهانی روسیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.