ترامپ رکورد پاپ فرانسیس را در توییتر شکست+ عکس

«دونالد ترامپ» با پشت سر گذاشتن «پاپ فرانسیس» دارنده عنوان بیشترین دنبال‌کننده توییتری در میان سران جهان شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، علاقه زیادی به استفاده از شبکه اجتماعی توییتر دارد و تقریبا همه آمریکایی ها و حتی دنبال کنندگان خبر در اقصی نقاط جهان می دانند همیشه با سر زدن به حساب کاربری ترامپ در توییتر می توانند به تازه ترین اخبار جنجالی درمورد رئیس جمهور آمریکا دسترسی داشته باشند.

تعداد دنبال کنندگان ترامپ در توییتر در اواسط هفته به 39 میلیون و 735 نفر رسید که با اختلاف اندکی بالاتر از پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان، قرار دارد. تعداد دنبال کنندگان پاپ فرانسیس 39 میلیون و 526 هزار نفر است.

به این ترتیب دونالد ترامپ عنوان بیشترین دارنده دنبال کنندگان توییتری را در میان سران جهان به خود اختصاص داد.

در بررسی تعداد دنبال کنندگان توییتری سران سیاسی جهان حساب کاربری 890 نفر وجود دارد که رئیس دولت و یا بالاترین مقام سیاسی کشورهایشان هستند.

البته در این فهرست نام سران سیاسی جهان که دوران فعالیت آنها به اتمام رسیده، مورد ارزیابی قرار نگرفته است. درصورت ملاک قرار دادن این افراد، «باراک اوباما»، رئیس جمهور سابق آمریکا، با 95 میلیون و 600 هزار دنبال کننده، رکوردداری مقتدر است.

استفاده ترامپ از توییتر برای اعلام بیانیه های دولتی و یا اظهارات رسمی، بارها مورد انتقاد مخالفان وی در واشنگتن قرار گرفته است؛ اما کاخ سفید اعلام کرد هرآنچه دونالد ترامپ در حساب توییتر خود منتشر می کند به منزله بیانیه رسمی دولت تلقی خواهد شد.

ترامپ رکورد پاپ فرانسیس را در توییتر شکست+ عکس

 

انتهای پیام/

 

سران جهان چه تعداد فالوور در توئیتر دارند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
delwap.ir
۰۹:۴۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
نام من کوووووووو
آخرین اخبار