معاون سخنگوی اشرف غنی:

خواسته‌های افغانستان از دولت پاکستان مشخص است

مینه‌پال گفت: مسدود شدن پناهگاه تروریست‌ها، توقف حمایت از گروه‌های تروریستی و وادار شدن رهبر طالبان به مذاکره با دولت افغانستان از مهمترین خواسته‌های دولت افغانستان است.

خواسته های افغانستان از دولت پاکستان مشخص است/ پاکستان مطالبان خود را مکتوب کندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «دواخان مینه پال»، معاون سخنگوی رئیس جمهور درباره سفر اخیر رئیس ستاد ارتش پاکستان گفت: خواسته‌های افغانستان نابودی پناهگاه امن تروریست‌ها در خاک این کشور است، اما اسلام‌آباد باید خواسته‌های خود را مشخص کند.

معاون سخنگوی رئیس جمهور افغانستان می گوید که در سفر رئیس ستاد ارتش پاکستان به کابل، اشرف غنی خواست تا نگرانی‌ها و درخواست‌های این کشور به طور مشخص مکتوب شود و سپس در اختیار دولت افغانستان قرار گیرد.

وی افزود: اشرف غنی معتقد است که استراتژی جدید آمریکا در افغانستان و جنوب آسیا فرصت‌هایی را بوجود آورده که برای صلح در افغانستان موثر است.

مینه پال تاکید کرد که خواسته‌های افغانستان روشن است، مسدود شدن پناهگاه تروریست ها، توقف حمایت از گروه‌های تروریستی و وادار شدن رهبر طالبان به مذاکره با دولت افغانستان از مهمترین خواسته های دولت افغانستان می‌باشد.

قابل ذکر است که جنرال باجوا، فرمانده ارتش پاکستان  روز یک شنبه هفته جاری در راس هیاتی به کابل آمد و با رئیس جمهور افغانستان دیدار کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار