کاهش 9.6 درصدی آتش‌سوزی‌ها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری گفت: : از اول مهر ماه سال گذشته تا کنون حوادث آتش‌سوزی 9.6 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رامین اسدنژاد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج صبح امروز در مراسمی که به مناسبت روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در سالن شهید مطهری با حضور جمعی از مسولین استان برگزار شد، گفت:  با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و همچنین گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان در زمان جنگ تحمیلی روز 7 مهر ماه در تقویم بنام روز آتش‌نشان نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: خلاف تصور بسیاری از شهروندان که کار آتش‌نشان را فقط خاموش کردن آتش می‌دانند تنوع فعالیت‌های امدادی آتش‌نشانی با توجه به توسعه و سعت جامعه بسیار زیاد است.

اسدنژاد با بیان اینکه از مهرماه سال گذشته شاهد کاهش حوادث در سطح شهر بوده‌ایم، افزود: از اول مهر ماه سال گذشته تا کنون حوادث آتش‌سوزی 9.6 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: خوشبختانه سامانه ارتباطی 125 در تمام نقاط استان به راحتی در دسترس شهروندان بوده و همین امر در تسریع در امدادرسانی در زمان بروز حوادث تاثیرگذار است.

 اسدنژاد افزود: آتش‌نشانان با تمام وجود در زمان بروز حوادث به فکر نجات خود نبوده و تمام توان خود را برای امدادرسانی بموقع و نجات جان ومال شهروندان بکار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری نقش آموزش و همچنین رعایت نکات ایمنی را در کاهش آمار حوادث در سال‌جاری بسیارحائز اهمیت دانست و عنوان کرد : بیش از 3 درصد هم آمار عملیات‌های امدادگری سازمان آتش‌نشانی در سال‌جاری کاهش داشته است.

 وی با بیان اینکه ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی نیازمند نوسازی است اعلام کرد: تجهیزات نو ومدرن و همچنین نردبان الکتریکی می‌تواند در زمان بروز حوادث برای امدادرسانی بموقع تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ د م

کاهش 3 درصدی آمار عملیات امدادگری آتش نشانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.