ضرورت پوشش طرح شناسایی استعدادهای درخشان دانش آموزی

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره آموزش و پرورش ایلام از توسعه طرح شناسایی دانش آموزان دارای استعدادهای درخشان در قالب برنامه ملی شهاب در تمامی مناطق آموزشی استان ایلام خبر داد.

ضرورت پوشش طرح شناسایی استعدادهای درخشان دانش آموزی

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ فردین بساطی اعلام کرد : این طرح با هدف کشف، شناسایی، جذب، هدایت و حمایت تحصیلی، تربیتی و معنوی صاحبان دارای استعدادهای برتر از سال 93 در این استان آغاز شده است.


وی گفت : در اجرای این طرح که ویژه دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی تا پایان دوره متوسطه دوم است با شناسایی دانش آموزان نخبه زمینه سازی برای استمرار حمایت ها در مراحل مختلف تحصیلی از این افراد انجام خواهد شد.


وی افزود : این برنامه با هدف شناسایی و هدایت تحصیلی استعدادهای برتر بصورت ملی در نخستین سال اجرا در شهرستان دهلران و سال 94 در شهرستان ایلام و پارسال در شش شهرستان استان اجرا شد.


بساطی اظهار کرد : در این طرح پس از شناسایی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی چهارم تا ششم ابتدایی سپس در مقاطع متوسطه اول و دوم و پس از ورود به دانشگاه هدایت و حمایت تحصیلی بصورت خاص از این دانش آموزان توسط این سازمان و بنیاد نخبگان استان انجام خواهد شد.


انتهای پیام/ه


توجه به استعدادهای درخشان در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.