فرمانده انتظامی  استان همدان خبرداد:

کشف سه و نیم تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی  استان همدان گفت از ابتدای سال  تا کنون سه و نیم تن مواد مخدر کشف شده است.

کشف سه و نیم تن مواد مخدربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی  استان همدان با بیان اینکه این فرماندهی ، از ابتدای سال تل کنون بیشتر از ده هزار نفر خرده فروش، و مصرف کننده مواد مخدر را دستگیر کرده است گفت: بیش از سه و نیم تن مواد مخدر کشف شده، که ۷۵ کیلوی آن از نوع صنعتی است.

وی امنیت در این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استان همدان با برخورداری از اعتقادات و باورهای مذهبی قوی، و نیز مردم مومن و متعهد که به دارالمومنین نیز شهرت دارد،از امنیت قابل قبولی برخوردار است و پلیس نیز قصد دارد با افزایش مشارکت مردم در این بخش، امنیت را بیش از پیش قوام بخشد.

فرمانده انتظامی  استان همدان با بیان اینکه 130 برنامه در هفته نیروی انتظامی اجرا می شود گفت: برنامه های هفته نیروی انتظامی، در حوزه های اجتماعی، فرهنگی - ورزشی، هنری و برپایی نمایشگاه، حجاب و عفاف، میزگرد و علمی است، که در روز شمار ویژه این هفته اجرا و برگزار خواهد شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی، "پلیس، برای امنیت و امنیت برای همه" است، گفت: با توجه به نقش آموزش، بویژه برای نوجوانان و جوانان در پیشگیری از وقوع جرم،در هفته نیروی انتظامی این قشربا حضور در مرکز ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان ، با ماموریتهای پلیس بیشتر آشنا خواهند شد.

وی افزود: جمعه، ۱۴ مهر نیز بمناسبت این هفته، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار خواهد شد،و در این همایش که به مقصد تپه عباس آباد برگزار میشود، جوایز نفیسی شامل خودرو و ۵۰ دستگاه دوچرخه به شرکت کنندگان به قید قرعه اهدا میشود.

انتهای پیام/ص.ف

کشف مواد مخدر در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.