هفته سوم لیگ برتر هندبال ؛

سپاهان به دنبال حفظ صدرنشینی/ نیروی زمینی در جست و جوی فرار از قعر جدول

هفته سوم رقابت رقابت های لیگ برتر هندبال کشور امروز با 4 دیدار پیگیری می شود.

سپاهان به دنبال حفظ صدرنشینی/ نیروی زمینی در جست و جوی فرار از قعربه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم رقابت های ليگ برتر هندبال كشور امروز با انجام ٤ ديدار در ٤ شهر كشور پيگيری مي شود.در نخستين ديدار اين هفته تيمنفت و گاز گچساراننايب قهرمان فصل گذشته ميزبان مس كرمان است . شاگردان مهدی آزاد منجيری در نخستين بازي خود كه در هفته گذشته برگزار شد شكست خوردند. آن ها هم اكنون بدون امتياز هستند و اميدوارند بتوانند تيم مس كرمان را در خانه شكست دهند و نخستین امتیاز فصلشان را به دست بیاورند.مسی ها در دو بازی گذشته خود به يك پیروزی و شكست مقابل تيم های نيروی زمينی تهران و هپكو اراك دست يافته اند.

دومين بازی اين هفته ميان تيم های نيروی زمينی تهران و سنك آهن بافق است . تنها نماینده تهران در رقابت های این دوره لیگ برتر هندبال در دو بازی گذشته خود شکست خورده است و بدون امتیاز در قعر جدول است. آن ها امیدوارند در این دیدار که به میزبانی تهران برگزار می شود بتواند با شکست نماینده بافق به نخستین امتیاز  خود در این فصل دست یابد. در طرف مقابل اما وضعیت سنگ آهن بافق بسیار متفاوت است . آن ها در دو بازی گذشته خود به یک تساوی و یک برد دست یافته اند و با 3 امتیاز تیم دوم جدول هستند.

سومین بازی این هفته میان تیم های پتروشیمی بندر مارون و سپاهان اصفهان است. شاگردان طاهری در دو بازی گذشته خودشان به برتری رسیدند و تنها تیم 4 امتیازه این مسابقات هستند. آن ها در این هفته میهمان پتروشیمی مارون هستند که بدون امتیاز است. سپاهان در صورت پیروزی در این دیدار 6 امتیازه می شود. 

آخرین دیدار این هفته هم میان تیم های هپکو اراک و کبیر موتور کازرون است. شاگردان ایرج رضایی ادر دو بازی گذشته خود به یک برد و یک شکست دست یافته اند و در این هفته کار نسبتا مشکلی در خانه و در برابر نماینده کازرون خواهند داشت. کازرونی ها 3 امتیازی هستند و با صدر جدول تنها یک امتیاز اختلاف دارد .

برنامه بازی های هفته سوم به شرح زیر است :

نفت‌وگاز گچساران - مس کرمان
نیروی زمینی - سنگ آهن بافق
پتروشیمی مارون - سپاهان
هپکو اراک - کازرون

جدول رده بندی تا پایان هفته دوم به شرح زیر است :

  1. سپاهان اصفهان               2              4
  2. سنگ آهن بافق                2              3
  3. کبیر موتور کازرون          2               3
  4. هپکو اراک                         2              2
  5. صنعت مس کرمان         2              2
  6. نفت و گاز گچساران        1             0
  7. پتروشیمی بندر مارون     1            0
  8. نیروی زمینی تهران          2             0

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار