دادستان عمومی و انقلاب یزد:

شناسایی و دستگیری مدیر یک کانال تلگرامی در یزد

دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: فردی که با ارسال پیامک های انبوه و معرفی خود به نام یک خانم اقدام به جذب مخاطب می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  علی اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: مرد 32 ای که با ارسال پیامک های انبوه و معرفی خود به نام  زهرا، اقدام به جذب مخاطب می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

شمس افزود: این شخص با سوء استفاده از عکس یک خانم و ارسال پیام های تلگرامی، به جذب مخاطب می پرداخت و کانال خود را نیز با محتوای عمومی و اخبار مدیریت می کرد.

وی شایعه دسترسی فرد دستگیر شده به اطلاعات شخصی و بانکی افراد عضو شده در کانال مذکور را کذب دانست و اظهار داشت: این متهم به هیچ اطلاعات شخصی و بانکی افراد دست نیافته است و تنها انگیزه اش از این کار جذب مخاطب برای کانال بوده است.

این مقام قضایی بر ضرورت دقت شهروندان در مواجه با پیام های مشکوک تأکید کرد و بیان داشت: باید در فضای مجازی نسبت به پیام های مشکوک دقت نظر داشت و موارد سوء استفاده های احتمالی را به مقامات مرتبط اطلاع داد.

دادستان عمومی وانقلاب یزد تصریح کرد: کانال موصوف در حال حاضر در اختیار پلیس فتا است و متهم دستگیر شده با صدور دستورات قضایی تحت بازجویی پلیس فتا قرار دارد.

انتهای پیام/ی

مرد32 ساله ای که خود را در کانال تلگرامی، زن معرفی کرده بود دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار