شیخ الاسلام:

اسرائیل سمبل سلطه منطقه است/عقب‌نشینی اسرائیل نشان از شکست تئوری صهیونیسم دارد

مشاور ارشد وزیر امور خارجه گفت: اسرائیل به عنوان سمبل سلطه و استکبار برای منطقه است.

اسرائیل سمبل سلطه منطقه است/عقب‌نشینی اسرائیل نشان از شکست تئوری صهیونیسم داردبه گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حسین شیخ‌الاسلام مشاور ارشد وزیر امور خارجه در اولین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد‌الدره اظهار کرد: ایران قبل از انقلاب اسلامی از فلسطینی‌ها تأثیر بسیاری پذیرفت.

شیخ‌الاسلام افزود: در برهه‌ای از زمان و در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی، شرایط فلسطین در مبارزات ما تأثیر به سزایی داشت.

مشاور ارشد وزیر امور خارجه ادامه داد: آن‌چه در غزه، کرانه و قدس رخ می‌دهد تعیین کننده نوع مبارزه و جهاد است، همچنین معتقدم اسرائیل به عنوان سمبل سلطه و استکبار منطقه شناخته می‌شود.

وی با بیان این که صهیونیست‌ها از غزه و بیروت عقب‌نشینی کردند، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که تئوری صهیونیسم شکست خورده است بر این اساس معتقدم این رژیم غاصب تا 25 سال آینده نابود خواهد شد.

شیخ‌الاسلام متذکر شد: صهیونیست‌ها به دنبال ایجاد درگیری مذهبی و نژادی میان مسلمانان هستند البته ما توانایی نظامی داریم اما این توانایی بدان معنا نیست که می‌توان اسرائیل را نابود کرد بلکه ما با توان نظامی خود اجازه نمی‌دهیم اسرائیل ما را نابود کند.

مشاور ارشد وزیر امور گفت: ما کسانی همچون شهید حججی را داریم و به این افراد نیازمندیم تا از کیان ایران و عاشورا دفاع کنند اما برای پیشروی نیازمند عنصر دیگری هستیم تا میلیون‌ها نفر وارد صحنه شوند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل از نابودی خود آگاه است اما به صورت مبتکرانه در حال عقب‌نشینی است بنابراین باید آینده را با حضور آزاده‌های جهان برای تحقق این امر عدالت خواهانه وارد صحنه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار