معرفی مربی جدید باشگاه والیبال کریمه قم

باشگاه واليبال كريمه قم مربي جديد تيم جوانان اين باشگاه را براي حضور موفق اين تيم در مسابقات فصل 1396 باشگاه‌هاي كشور معرفي كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ کریمه در حال حاضر تنها باشگاه پرکار و پرتلاش والیبال در استان قم است که در تمامی سطوح لیگ‌های والیبال پسران ایران تیم‌داری و فعالیت می‌کند و امسال نیز نماینده قم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور است.

این تیم در رده سنی بزرگسالان به مدیریت و مربیگری سیدروح‌الله شفیعی از مربیان با تجربه والیبال قم این روزها مشغول تمرینات آماده‌سازی برای حضور در فصل 1396 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام شهید محسن حججی است و علاوه بر تیم بزرگسالان تیم‌های نوجوانان و جوانان نیز در صدد آماده‌سازی برای فصل جدید هستند.

علاوه بر تیم بزرگسالان که آماده رقابت با مدعیان صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور می‌شود، با معرفی مربی تیم جوانان کریمه قم، این تیم نیز وارد مراحل مقدماتی کسب آمادگی برای شرکت در دوره جدید رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور خواهد شد.

به همین منظور از سوی سیدروح‌الله شفیعی مدیر باشگاه کریمه قم، حکم مربیگری وحید رحیمی در تیم جوانان کریمه قم صادر شد تا این تیم با آغاز رسمی تمرینات خود از امروز به میزبانی سالن ورزشی غدیر قم، رسما مهیای رقابت با حریفان حاضر در فصل 1396 والیبال جوانان ایران شود.

این در حالی است که تیم والیبال جوانان کریمه قم با برنامه‌ریزی انجام شده در سازمان لیگ فدراسیون والیبال، سال گذشته میزبانی دیدارهای گروه نخست از مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال جوانان ایران را عهده‌دار بود و در مصاف با رقبای خود در سالن شهید رضائیان قم به عنوان تیم دوم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرد.

دیدارهای مرحله نهایی مسابقات والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های دسته اول کشور نیز با عنوان جام شهدای منا در بهمن ماه سال قبل به میزبانی هیأت‌ والیبال شهر قزوین به انجام رسید، رقابت‌هایی که فرصت خودنمایی بازیکنان جوان و آینده‌دار والیبال قم در ترکیب تیم کریمه بود.

در رقابت‌های لیگ جوانان سال قبل پاسورهای تیم کریمه قم محمد محمدی، حسن ایزدی و محمدامین لطفی بودند، ضمن اینکه در پست لیبرو حسین فیروزپور و محمدجعفر رهنما حضور داشتند و میلاد رشیدی، محمدمهدی کامرانی و علیرضا فرزانه به عنوان مدافعان میانی ایفای نقش کردند.

همچنین در پست قطر پاسور ابوالفضل برزو و محمدمهدی پایاب برای کریمه قم بازی‌ کردند، ضمن اینکه دریافت کنندگان قدرتی تیم کریمه در رقابت‌های لیگ 95 میثم صنیعی، مهدی ودودی، حسین اسماعیلی و محمدحسین محمدی‌تبار بودند و این تیم به مربیگری عباس بختیاری و سرپرستی حسین آزاد به میدان رفت.

انتهای پیام /ت

رحیمی مربی كريمه قم در ليگ جوانان ايران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار